Εξέλιξη - σοκ για την πτήση MH370: Νέα στοιχεία στο φως

Εξέλιξη - σοκ για την πτήση MH370: Νέα στοιχεία στο φως

ΤΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΕΙΔΙΚΟΣ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ ΥΠΟ ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΕΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ

Η πτήση ΜΗ370 των αερογραμμών της Μαλαισίας, είναι πιθανό να βρισκόταν υπό έλεγχο τη στιγμή της πρόσκρουσης της στην επιφάνεια της θάλασσας, δίνοντας έμφαση στη θεωρία ότι οδηγήθηκε στην πτώση από έναν τζιχαντιστή πιλότο ή από έναν αεροπειρατή.

Αυτό υποστηρίζει ο ειδικός εμπειρογνώμονας αεροπορικών δυστυχημάτων Λάρι Βανς, σε δηλώσεις του στην εκπομπή «Nine Network» του αυστραλιανού τηλεοπτικού δικτύου Channel 9.

Όπως επισημαίνει ο Βανς, μόνο βάσει αυτού του συμπεράσματος μπορεί να εξηγηθεί ο εντοπισμός ενός πτερυγίου (flaperon) στ' ανοικτά της Μαδαγασκάρης.

«Το πτερύγιο αυτό, ήταν σε θέση προέκτασης, που σημαίνει ότι το αεροσκάφος εκτελούσε ελεγχόμενη πτήση κατά την πρόσκρουσή του, στη θάλασσα», τονίζει ο ίδιος.

Σύμφωνα με τον ειδικό εμπειρογνώμονα, η επέκταση του αναφερόμενου πτερυγίου γίνεται όταν το αεροσκάφος προσπαθεί να προσγειωθεί, μέσω ενεργοποίησης ενός διακόπτη, που δεν είναι πιθανό να συμβεί, όταν υπάρχει ένα έκτακτο μη προγραμματισμένο γεγονός.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυστραλία: Βρέθηκε τμήμα πτερυγίου από την αγνοούμενη πτήση MH370 έπειτα από δύο χρόνια (Vid)

Αυστραλία: Βρέθηκε τμήμα πτερυγίου από την αγνοούμενη πτήση MH370 έπειτα από δύο χρόνια (Vid)

MH370: Η πτήση - φάντασμα

Η πτήση 370 των Μαλαισιανών Αερογραμμών (MH370/MAS370) επρόκειτο για δρομολόγιο επιβατηγού αεροσκάφους, το οποίο εξαφανίστηκε στις 8 Μαρτίου 2014.

Το αεροσκάφος είχε αναχωρήσει από το αεροδρόμιο της Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας με προγραμματισμένο προορισμό το Πεκίνο της Κίνας. Η επαφή με το κέντρο ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας χάθηκε μία ώρα μετά την απογείωσή του.

Στο αεροπλάνο επέβαιναν 227 επιβάτες από 15 χώρες, καθώς και 12 μέλη του πληρώματος. Την ίδια μέρα που εξαφανίστηκε, ξεκίνησε μια γιγαντιαία επιχείρηση έρευνας και διάσωσης στον Κόλπο της Ταϊλάνδης και στη Θάλασσα της Νότιας Κίνας.

Στις 11/03/2014 η περιοχή έρευνας επεκτάθηκε στα Στενά της Μαλάκας, ενώ την επόμενη μέρα οι αρχές ξεκίνησαν έρευνα μέχρι τα νησιά Ανταμάν της Ινδίας. Τις επόμενες μέρες η έρευνα επεκτάθηκε ακόμα περισσότερο, χωρίς όμως να υπάρχουν σημάδια για το τι απέγινε το αεροσκάφος.

Υπάρχουν υποψίες για αρπαγή του αεροσκάφους είτε από τον κυβερνήτη ή το συγκυβερνήτη είτε από αεροπειρατές, με δεδομένο ότι η πτήση συνεχίστηκε για ώρες μετά την εσκεμμένη απενεργοποίηση του συστήματος επικοινωνίας με το έδαφος.

Στις 29/07/2015 βρέθηκε στο νησί Ρεινιόν του Ινδικού ωκεανού ένα κομμάτι πτερυγίου πιθανότατα από πολιτικό αεροσκάφος. Οι γαλλικές αρχές προσπαθούν να ανακαλύψουν αν προέρχεται από το μοιραίο Μπόινγκ ενώ πολλοί συγγενείς των θυμάτων αρνούνται να δεχτούν ότι αυτό το εύρημα επαρκεί, για να αποδειχθεί ότι η πτήση MH370 πράγματι έχει βρει μοιραίο τέλος, αν και οι ελπίδες για κάτι διαφορετικό είναι αποιροελάχιστες. Ούτως η άλλως από τους ερευνητές η πτήση 370 θεωρείται ακόμη αγνοούμενη, όπως ακριβώς και οι επιβάτες.

Στις 24/01/2016 βρέθηκε ένα κομμάτι μετάλλου στην Ταϊλάνδη, το οποίο αρκετά ρεπορτάζ άφηναν ανοικτό το ενδεχόμενο να προέρχεται από την πτήση ΜΗ370. Κάτι τέτοιο, όμως, αποκλείστηκε από τους υπεύθυνους βάσει των κινήσεων των ρευμάτων των ωκεανών, οπότε η πτήση 370 συνεχίζει να παραμένει αγνοουμένη.