ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Εξυπηρέτηση πελατών: Το «κλειδί» της επιτυχίας της Protergia

Εξυπηρέτηση πελατών: Το «κλειδί» της επιτυχίας της Protergia
Protergia

Η αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών και η τελική ικανοποίηση των αιτημάτων τους αποτελούν το επίκεντρο και αντικειμενικό στόχο για κάθε οργανισμό που αναπτύσσει υπηρεσίες, καθώς αποτελεί το «κλειδί» για την επιτυχή λειτουργία του.

Γι’ αυτόν τον λόγο, η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών που διανύουμε, αποτελεί παγκοσμίως αναγνωρισμένο θεσμό, που εορτάζεται σε περισσότερες από 60 χώρες σε όλο τον πλανήτη, με στόχο την ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της εξυπηρέτησης πελατών, αλλά και την επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη του πελάτη.

Για την Protergia, τον Τομέα Ενέργειας & Φυσικού Αερίου της MYTILINEOS, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είναι από τα πιο κομβικά μέρη της εταιρείας, η οποία έχει ως στόχο να βρίσκεται δίπλα στον κάθε συνδρομητή και να του παρέχει όχι μόνο τις υπηρεσίες που έχει ανάγκη αλλά εκείνες που τον συμφέρουν περισσότερο. Σε αυτή την κατεύθυνση οι άριστα καταρτισμένοι επαγγελματίες της Protergia, θέτουν ως βασική τους επιδίωξη την εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου σε κλίμα άριστης συνεργασίας και ενισχύοντας την κουλτούρα αλληλεπίδρασης.

Πρόσφατη μεγάλη έρευνα της Protergia έδειξε πως 9 στους 10 εταιρικούς πελάτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας και το ίδιο ποσοστό πως είναι ικανοποιημένο με τις γνώσεις των υπαλλήλων της. Οι 8 στους 10 πελάτες της Protergia που ήρθαν σε επαφή με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, δήλωσαν ικανοποιημένοι, ενώ σε ποσοστό 91%, δηλώνουν απόλυτα ικανοποιημένο από την ευγένεια και την φιλικότητα των ανθρώπων στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Protergia.

Οι άνθρωποι της Protergia, έχοντας ως βασική παράμετρο της καθημερινότητάς τους τον άνθρωπο και τις εξατομικευμένες ανάγκες του, έχουν διακριθεί και τιμηθεί για το αποτέλεσμα της συνεπούς στάσης τους καθώς αποτελούν τον συνδετικό κρίκο με τους συνδρομητές. Λειτουργώντας με αυξημένο αίσθημα καθήκοντος και εξελίσσοντας συνεχώς τις δεξιότητές τους, η αναγνώριση εκτός από την ικανοποίηση των πελατών -κάτι που είναι και το ζητούμενο- έχει έρθει τόσο με το Ειδικό Βραβείο "Real Life Heroes Award 2020" από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, αλλά και με τα Grand Prix Customer Service Awards 2016 & 2107 στην κατηγορία Large Call Centers.

Φέτος η Protergia γιορτάζει την Εθνική εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών με έναν μεγάλο διαγωνισμό στο Instagram με δώρο ένα ηλεκτρικό πατίνι Ducati Pro-I EVO. Μπες στο προφίλ της Protergia στο Instagram (Protergia.gr), κάνε follow τη σελίδα, γράψε σε σχόλιο τι σημαίνει για εσένα εξυπηρέτηση πελατών και μπες στην κλήρωση για να διεκδικήσεις το δώρο. Ο διαγωνισμός ισχύει μέχρι και τις 10/10.