ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Fast Track: Η υπηρεσία της Hellas Direct που ακυρώνει την ταλαιπωρία μετά από ένα τρακάρισμα

Fast Track: Η υπηρεσία της Hellas Direct που ακυρώνει την ταλαιπωρία μετά από ένα τρακάρισμα

Μία ματιά στους ελληνικούς δρόμους, ειδικότερα κατά τις ώρες αιχμής, είναι αρκετή για να διαπιστώσουμε ότι πολλές φορές, η αιτία για την αυξημένη κίνηση σε πολλά σημεία του οδικού δικτύου, αλλά και την ταλαιπωρία των οδηγών, είναι ένα ακινητοποιημένο όχημα.

Τι μπορεί να ωθήσει όμως έναν οδηγό να σταθμεύσει στην άκρη του δρόμου, στη Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης ή στη χειρότερη περίπτωση, στη μέση του οδοστρώματος; Τις περισσότερες φορές, το φαινόμενο αυτό οφείλεται σε κάποιο μικροτρακάρισμα ή σε μία βλάβη στο αυτοκίνητο.

Ειδικότερα σε ό,τι αφορά στα τρακαρίσματα στους ελληνικούς δρόμους, να αναφέρουμε απλώς ότι σύμφωνα με έρευνα της Hellas Direct για το 2021, τρία στα δέκα τροχαία ατυχήματα οφείλονται σε πρόσκρουση με σταθμευμένο όχημα, ένα στα τέσσερα σε κίνηση όπισθεν, ενώ ένα στα πέντε γίνεται λόγω της μη τήρησης αποστάσεων. Η μη τήρηση των απαγορεύσεων, η σύγκρουση κατά την αλλαγή πορείας και η παραβίαση προτεραιότητας από δεξιά, είναι μερικές ακόμη από τις πιο συχνές αιτίες τροχαίων στη χώρα μας, αν και στις περισσότερες περιπτώσεις, αυτά τα τρακαρίσματα οδηγούν σε μικροζημιές και γρατζουνιές.

Απολαμβάνοντας περισσότερη ασφάλεια και λιγότερη αναμονή στους δρόμους

Το ζήτημα είναι πως κανονικά, ένα τρακάρισμα χωρίς πολλές ζημιές ή μία μικρή βλάβη, δεν θα έπρεπε να βγάζει τον οδηγό του αυτοκινήτου εκτός προγράμματος και σίγουρα, να μην βάζει τους υπόλοιπους οδηγούς σε εξίσου μεγάλη ταλαιπωρία ή να θέτει σε κίνδυνο την ασφάλειά τους. Διότι ένα ακινητοποιημένο όχημα σε κάποια οδική αρτηρία, μπορεί όχι μόνο να οδηγήσει σε σημαντικές καθυστερήσεις, αλλά παράλληλα να προκαλέσει σύγχυση και εκνευρισμό στους οδηγούς, αποτελώντας ενδεχομένως την αιτία κάποιου τροχαίου ατυχήματος.

Τι μπορούμε να κάνουμε, λοιπόν, εμείς οι οδηγοί για να απολαμβάνουμε καθημερινά περισσότερη ασφάλεια στο αυτοκίνητο και παράλληλα, να μην βγαίνουμε εκτός προγράμματος, όταν μία βλάβη ή μία ζημιά συμβαίνει, ενώ είμαστε εν κινήσει;

Σε πολλές περιπτώσεις, όταν μία βλάβη ή ένα μικρό τρακάρισμα συμβαίνει, αρκετοί οδηγοί καλούν αμέσως την Τροχαία ή προσπαθούν να βρουν μία λύση, για να μάθουν πώς και πότε θα αποζημιωθούν ή για το πώς θα διορθώσουν τη βλάβη στο όχημά τους. Ωστόσο, μέχρι να πάρουν τις απαντήσεις ή τη βοήθεια που θέλουν, συχνά καταλήγουν να περιμένουν στον δρόμο για μεγάλο χρονικό διάστημα. Κάπως έτσι, όχι μόνο εντείνουν το άγχος και την ταλαιπωρία τους, αλλά προκαλούν και επιπλέον καθυστερήσεις στο οδικό δίκτυο.

Στην πραγματικότητα όμως, οι Fast Track λύσεις για λιγότερη αναμονή και περισσότερη ασφάλεια στον δρόμο που έχουν ανάγκη οι οδηγοί, μπορούν να έρθουν σήμερα με τη βοήθεια της ψηφιακής τεχνολογίας και δη, με ένα τηλεφώνημα ή με το άγγιγμα της οθόνης τους κινητού τους. Και αυτές οι λύσεις δίνουν στους οδηγούς τη δυνατότητα να μην χάνουν χρόνο περιμένοντας τη φροντίδα ατυχήματος, όταν πρόκειται για κάτι απλό και εύκολο.

Από τον δρόμο στο συνεργείο σε χρόνο «ντετέ»

Η αλήθεια είναι πως αν πριν από μερικά χρόνια κάποιος μας έλεγε ότι θα μπορούσαμε να λάβουμε άμεση καθοδήγηση για το πώς να αντιμετωπίσουμε μία βλάβη ή ένα τρακάρισμα στον δρόμο στέλνοντας απλώς μερικές φωτογραφίες, να έχουμε άμεση και ολοκληρωμένη καταγραφή του συμβάντος, να αποζημιωθούμε τρεις φορές πιο γρήγορα, αλλά κυρίως να μηδενίσουμε τον χρόνο αναμονής στον δρόμο, κανονίζοντας την επισκευή του οχήματός μας σε λίγα λεπτά και μέσα από το smartphone μας, πιθανότατα δεν θα τον πιστεύαμε.

Η τεχνολογία όμως έχει εξελιχθεί τόσο πολύ στις μέρες μας, που μας προσφέρει περισσότερο ψηφιακές και καινοτόμες λύσεις για την άμεση επισκευή του αυτοκινήτου μας, όπως την υπηρεσία Fast Track. Η συγκεκριμένη υπηρεσία μας εγγυάται ότι δεν θα βγούμε εκτός προγράμματος, αν κάποιο απρόοπτο συμβεί στον δρόμο και μας έρχεται από μία ασφαλιστική εταιρεία που έχει ένα ψηφιακό «πρόσωπο» και στηρίζεται στην τελευταία τεχνολογία και τα advanced analytics, δηλαδή την Hellas Direct.

Τι σημαίνει όμως Fast Tack στην πράξη; Σημαίνει, λοιπόν, απλοποίηση των διαδικασιών όταν ένα πρόβλημα προκύψει στον δρόμο για τον οδηγό και στήριξη και καθοδήγηση από ομάδες ειδικών 24 ώρες το 24ωρο και επτά ημέρες την εβδομάδα. Κυρίως όμως, σημαίνει ότι μία στις δύο ζημιές κλείνει σε μία μέρα, από τη στιγμή της καταγραφής του ατυχήματος μέχρι να δοθεί το πράσινο φως για την επισκευή και την αποζημίωση, ακόμη και σε λίγες ώρες ή λιγότερο. Αναλογιστείτε απλώς ότι η Hellas Direct έχει καταγράψει περιστατικό, όπου από την καταγραφή του συμβάντος μέχρι την έγκριση της επισκευής του οχήματος από το συνεργείο, έχουν χρειαστεί μόλις εννέα λεπτά, κάτι που αποτελεί χρόνο-ρεκόρ!

Όταν όλα είναι προφανή, λοιπόν, σε ένα τρακάρισμα και όταν συμβαίνει μία βλάβη στο όχημά μας ενώ οδηγούμε, η τεχνολογία μας δίνει τώρα τη δυνατότητα να απολαμβάνουμε Fast Track, δηλαδή γρήγορες και εξ αποστάσεως διαδικασίες, ώστε να μην χάνουμε χρόνο στην αναμονή δίχως λόγο, αλλά και να αποζημιωνόμαστε άμεσα και να μην μένουμε χωρίς αυτοκίνητο. Όταν, άλλωστε, μπορούμε να κάνουμε εύκολα και γρήγορα δήλωση ατυχήματος μέσα από το τηλέφωνό μας και να λάβουμε την απαραίτητη καθοδήγηση και τη λύση στο πρόβλημά μας, σίγουρα δεν υπάρχει λόγος να επιμένουμε στα παλιά, αλλά καλούμαστε να ανακαλύψουμε τις καινοτομίες που υπάρχουν για την ασφάλειά μας εν κινήσει, περιορίζοντας παράλληλα και τη δική μας ταλαιπωρία, αλλά και εκείνη των υπόλοιπων οδηγών.