Επικοινωνία Μητσοτάκη - Στάρμερ για την Ουκρανία: Η Ελλάδα υπέρ μιας δίκαιης και βιώσιμης ειρήνης
Η Ουκρανία ανάμεσα στα όσα συζήτησαν τηλεφωνικά Μητσοτάκης και Στάρμερ
Αρχείου - Eurokinissi
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρωθυπουργό του Ηνωμένου Βασιλείου Κιρ Στάρμερ.
Κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής συνομιλίας συζητήθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις γύρω από την Ουκρανία.
Ο πρωθυπουργός επανέλαβε τη θέση της Ελλάδας υπέρ μιας δίκαιης και βιώσιμης ειρήνης στην Ουκρανία.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισήμανε ότι η αμερικανο-ουκρανική πρόταση για εκεχειρία 30 ημερών είναι ένα θετικό βήμα, τόνισε ότι η Ρωσία πρέπει να ανταποκριθεί και εξέφρασε την ελπίδα οι αμερικανικές και ευρωπαϊκές προσπάθειες να οδηγήσουν στην επίτευξη ειρήνης.
Διαβάστε επίσης
Σχόλια
Trending
Σεισμός 5R στην Κάρπαθο
ΕΛΛΑΔΑ
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
11:15
∙
WHAT THE FACT