Χαοτική διαφορά Παναθηναϊκού AKTOR και Ολυμπιακού στα social media views
Πρώτος απ’ όλες τις ομάδες της Euroleague ο πρωταθλητής Ευρώπης, μόλις στην 17η θέση η ομάδα του Πειραιά.
Η επίδραση των ομάδων της Euroleague και συνολικά της διοργάνωσης στις πλατφόρμες των social media, ήταν τεράστια στην τρέχουσα σεζόν. Ξεπερνώντας τα 910 εκατ. views. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ίδιας της λίγκας μάλιστα, φαίνεται και το ενδιαφέρον που προσέλκυσε η κάθε ομάδα στα social media.
Ο Παναθηναϊκός AKTOR απέδειξε πως είναι πρωταθλητής Ευρώπης και στο ενδιαφέρον του κόσμου. Με άνεση πρώτης, έχοντας διαφορά απ’ τη δεύτερη Παρτιζάν 14,3 εκατ. views. Οι «πράσινοι» έφτασαν τα 71,8 εκατ.
Στην τρίτη θέση η Ρεάλ Μαδρίτης (51,1 εκατ.) και ακολουθούν Ερυθρός Αστέρας, Μπαρτσελόνα, συμπληρώνοντας την πεντάδα.
Όπως είναι λογικό το ελληνικό ενδιαφέρον μετά την πρωτιά του Παναθηναϊκού AKTOR, στρέφεται στον Ολυμπιακό. Οι «ερυθρόλευκοι» παρότι πρώτοι στην regular season και μετά από εποχή τριών σερί Final Four, είναι μόλις στην 17η θέση, συγκεντρώνοντας 3,2 εκατ. views. Πιο πίσω με 1,8 είναι μόνο η ουραγός Άλμπα.

Ο σχολιασμός είναι απενεργοποιημένος