ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης Honda e θα έχει 150 ίππους

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης Honda e θα έχει 150 ίππους

Το νέο, ηλεκτρικό Honda e έχει σχεδιαστεί για να κινείται σε αστικό περιβάλλον, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα παρέχει και οδηγική απόλαυση.

Του Γιάννη Σκουφή

Αυτό που εγγυάται το fun to drive στο νέο Honda e είναι ο ισχυρός του ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος αποδίδει περίπου 150 ίππους και 300 Νm, ενώ τροφοδοτείται από μια μπαταρία 35,5 kWh, που φορτίζει σε μόλις 30 λεπτά μέχρι το 80% της χωρητικότητάς της και εξασφαλίζει μια αυτονομία 200 χιλιομέτρων, τιμή που είναι υπεραρκετή για τις καθημερινές μετακινήσεις.

Οι μηχανικοί της Honda έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στην αναβάθμιση της δυναμικής συμπεριφοράς έτσι ώστε να εξασφαλίζεται μια απολαυστική και συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Καθώς η μπαταρία τοποθετείται χαμηλά, κάτω από το δάπεδο, το κέντρο βάρους απέχει περίπου 50 εκατοστά από το έδαφος, ενώ με κατανομή βάρους 50:50 το Honda e προσφέρει μία βέλτιστη ισορροπία ευστάθειας και οδικής συμπεριφοράς στη μικρή κατηγορία ηλεκτρικών οχημάτων.

Ενισχύοντας τον σπορ χαρακτήρα του, η ροπή μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, ενώ η ακτίνα στροφής των περίπου 4,3 μέτρων εξασφαλίζει στο Honda e εξαιρετική ευελιξία στους μικρούς δρόμους των πόλεων.

Το χαμηλό κέντρο βάρους και η οδηγική σταθερότητα του Honda e επιτρέπει τη διαχείριση των κλίσεων του αμαξώματος χωρίς σκληρές αναρτήσεις, που μεταφράζεται σε εξαιρετική συμπεριφορά στις γρήγορες αλλαγές λωρίδων. Οι μηχανικοί της Honda ακολούθησαν πρότυπα ποιότητας κύλισης μεγαλύτερων κατηγοριών, χρησιμοποιώντας ανεξάρτητη σχεδίαση γονάτων McPherson και στους τέσσερις τροχούς, ώστε όλοι οι επιβάτες να απολαμβάνουν υψηλά επίπεδα άνεσης στο ταξίδι.

Το Honda e θα προφέρει επίσης Single Pedal Control, που επιτρέπει στον οδηγό να επιταχύνει και να επιβραδύνει το όχημα χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ του γκαζιού. Με το πεντάλ του γκαζιού πατημένο, το όχημα επιταχύνει κανονικά. Αφήνοντας ο οδηγός το πεντάλ, ενεργοποιείται αυτόματα η αναγεννητική πέδηση και το αυτοκίνητο επιβραδύνει. Το Single Pedal Control βελτιώνει την απόδοση σε συνθήκες πόλης και περιορίζει την ανάγκη χρήσης πολλαπλών πεντάλ, με αποτέλεσμα η οδήγηση να γίνεται πιο συναρπαστική, με συνεχή ροή και μέγιστο έλεγχο από τον οδηγό.

Τα υψηλής αντοχής υλικά που χρησιμοποιούνται στη δομή του αυτοκινήτου συμβάλλουν στη δομική ακαμψία και παράλληλα μειώνουν το βάρος. Το ελαφρύ πλαίσιο αποτελεί την ιδανική πλατφόρμα για ρυθμίσεις της ανάρτησης και του συστήματος διεύθυνσης με στόχο μία δυναμική οδηγική εμπειρία. Ο δυναμικός χαρακτήρας του Honda e αναδεικνύεται περαιτέρω με το «Sport Mode», το οποίο αυξάνει τις επιδόσεις με ταχύτερη απόκριση στο γκάζι.

Το νέο μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Honda αποτελεί τμήμα της στρατηγικής της μάρκας να προσφέρει συστήματα ηλεκτροκίνησης για όλα τα μοντέλα της που κυκλοφορούν στην Ευρωπαϊκή ήπειρο μέχρι το 2025.

Δείτε περισσότερες φωτογραφίες στην gallery που ακολουθεί:

Σχετικές ειδήσεις