ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Τα 65 χρόνια λειτουργίας συμπληρώνει η Κωτσόβολος

Τα 65 χρόνια λειτουργίας συμπληρώνει η Κωτσόβολος

Η καινοτομία και η εστίαση στις ανάγκες των πελατών είναι δύο από τους παράγοντες που διατηρούν την Κωτσόβολος στην πρώτη θέση της αγοράς των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών τα τελευταία χρόνια. Αυτό ανέφερε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας, Ανδρέας Αθανασόπουλος στο πλαίσιο εκδήλωσης για τα 65 χρόνια από τη λειτουργία του πρώτου καταστήματος Κωτσόβολος στην οδό Αριστείδου 9 στο κέντρο της Αθήνας.

Του Δημήτρη Μαλλά

Προκειμένου, μάλιστα, να γιορτάσει τα 65ά γενέθλια της διοργανώνει από σήμερα μέχρι και την Κυριακή (13-15 Νοεμβρίου) ένα «Ταξίδι στην Τεχνολογία». Πρόκειται για μία έκθεση που φιλοξενείται στο κτήριο Δ12 «Μηχανουργείο», στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων και όπου ο επισκέπτης θα συναντήσει τις συσκευές που έχουν σημαδέψει την καθημερινότητα από το παρελθόν έως σήμερα και θα ζήσει για λίγο στο «Έξυπνο σπίτι του Internet of Things», ενώ θα γνωρίσει και όλες τις τάσεις για τις συσκευές του αύριο.

Σημειωτέον, μάλιστα, πως μαζί με την έκθεση, στην οποία η είσοδος είναι δωρεάν, πραγματοποιούνται μία σειρά από εκδηλώσεις με στόχο να δείξουν την εφαρμογή της τεχνολογίας σε όλες τις εκφάνσεις της καθημερινότητας μας.

Η έμφαση στην καινοτομία, όπως η κάλυψη των αναγκών των πελατών, είναι εκεί που δίνει έμφαση η Κωτσόβολος, όπως σημείωσε στην ομιλία του ο κ. Αθανασόπουλος. Ο τελευταίος τόνισε ότι η αλυσίδα συνεχίζει να επενδύει αναφέροντας μάλιστα ότι σε ετήσια βάση οι επενδύσεις ξεπερνούν τα 5 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, τα τελευταία 2 χρόνια η Κωτσόβολος έχει προχωρήσει στην πρόσληψη 250 εργαζομένων, ενώ πρόσφατα προσελήφθησαν άλλα 50 άτομα.

Ο κ. Αθανασόπουλος υποστήριξε ότι τα μερίδια της Κωτσόβολος στις βασικές κατηγορίες προϊόντων ξεπερνούν το 25%, ενώ εκτίμησε ότι η αγορά των ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών μπορεί να κλείσει με θετικό πρόσημο το 2015, καθώς έχει πλέον επανέλθει σε φυσιολογικούς ρυθμούς.

Ο επικεφαλής της Κωτσόβολος αναφέρθηκε ακόμη στις συνθήκες που επικρατούν στη λιανική αγορά εστιάζοντας σε τρεις βασικές παραμέτρους: το προϊόν (που διατίθεται από όλους), την τιμή (ανταγωνιστικό πλεονέκτημα το κόστος λειτουργίας) και την εξυπηρέτηση (εξατομίκευση των παρεχομένων υπηρεσιών που αποτελεί την τελική διαφορά).

Αναφερόμενος στη συνύπαρξη ηλεκτρονικού εμπορίου και φυσικού καταστήματος, υπογράμμισε ότι το φυσικό κατάστημα αλλάζει και συνεχώς θα αλλάζει με μία ικανότητα να συνυπάρχει θεσμικά με το ηλεκτρονικό κατάστημα για online αγορές.

Σύμφωνα με τον κ. Αθανασόπουλο, το κατάστημα υπηρετεί 3 κύριους ρόλους: είναι σημείο παρουσίασης εμπορευμάτων, σημείο διανομής – παραλαβής προϊόντων και σημείο εξυπηρέτησης μίας πολυκαναλικής διάστασης πωλήσεων.

Αυτό που μπορεί να κάνει το κατάστημα και να λειτουργήσει συμπληρωματικά σε σχέση με τις online αγορές είναι να παρέχει τα «3Ε»: Εμπειρία – Ευκαιρία – Επείγουσα ανταπόκριση. «Αυτός είναι ο ρόλος του δικτύου μας και γι’ αυτό αναμορφωνόμαστε διαρκώς και αναπτύσσουμε ολοένα και περισσότερο την πολυκαναλική προσέγγιση για να παρέχουμε ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία στους πελάτες που μας εμπιστεύονται για τις αγορές τους», δήλωσε ο κ. Αθανασόπουλος.

Σχετικές ειδήσεις