«Πιάστηκαν» οι ληστές σιδήρου στην Ηλεία
Στην σύλληψη δύο Ρουμάνων, ηλικίας 39 και 20 ετών, προχώρησαν αστυνομικοί της Βάρδας στην Ηλεία, για κλοπές σιδήρου από χωράφια στην Νέα Μανωλάδα.
Η υπόθεση που αφορά τρεις περιπτώσεις κλοπής σιδήρου εξιχνιάστηκε, κατόπιν αξιοποίησης πληροφοριών, από Αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Βάρδας, σύμφωνα με το patrisnews.gr.
Αποτέλεσμα να σχηματιστεί δικογραφία σε βάρος των δύο δραστών και των δυο ομοεθνών συνεργών τους, οι οποίοι αναζητούνται, για διάπραξη κλοπών κατ΄ εξακολούθηση.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
08:18
∙
WHAT THE FACT
Οι επιστήμονες προβλέπουν πώς θα τελειώσει ο κόσμος – Και δεν θα ευθύνεται ο Ήλιος
08:18
∙
WHAT THE FACT