ΕΛΛΑΔΑ

Mad Clip: Τα νερά, το φρενάρισμα και η τρομακτική σύγκρουση - Νέο βίντεο ντοκουμέντο πριν το τροχαίο

Mad Clip: Τα νερά, το φρενάρισμα και η τρομακτική σύγκρουση - Νέο βίντεο ντοκουμέντο πριν το τροχαίο
Εβίτα Σκουρλέτη / LIFO

Mad Clip: Πληθαίνουν τα ερωτήματα για το τι συνέβη τα ξημερώματα της 2ας Σεπτεμβρίου ενώ ένα νέο βίντεο δευτερόλεπτα πριν την μοιραία πρόσκρουση δείχνει την Porsche του Mad Clip να «φεύγει» στην ευθεία!

Φως στα αίτια που έφεραν το μοιραίο τρακάρισμα του Πίτερ Αναστασόπουλου ή γνωστότερου ως Mad Clip, προσπαθεί να ρίξει η τροχαία, την ώρα που ένα νέο βίντεο δευτερόλεπτα πριν το μοιραίο τρακάρισμα, βρίσκεται στο μικροσκόπιο των Αρχών.

Το βίντεο που εξασφάλισε ο ΑΝΤ1 έχει καταγραφεί από κάμερα ασφαλείας και οι εμπειρογνώμονες το εξετάζουν ενδελεχώς ώστε να καταλάβουν πως ο 34χρονος τράπερ έχασε τον έλεγχο του πολυτελούς οχήματος.

Σε αυτό φαίνεται η μαύρη Porsche του Mad Clip να έχει βγει από τη στροφή και περίπου 25 μέτρα μετά, σε ευθεία πλέον, ο οδηγός να πατάει φρένα και από εκεί να πλαγιολισθαίνει και να σταματά στη κολόνα που «έκοψε» το νήμα της ζωής του 34χρονου.

Ο ρόλος του «αντισπίν»

Οι Αρχές θα αναζητούσουν ποιο ήταν το λάθος που μπορεί να έκανε ο οδηγός του super car, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο της Porsche. Με δεδομένο ότι έχει αποκλειστεί από την αστυνομική έρευνα το σενάριο της εμπλοκής άλλου οχήματος, οι άντρες της Τροχαίας αναζητούν ποιο ήταν αυτό το λάθος (πέραν της υψηλής ταχύτητας που θεωρείται δεδομένη και διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο).

Μία πιθανή εκδοχή είναι ο Mad Clip να απενεργοποίησε το λεγόμενο «αντισπίν». Πρόκειται για σύστημα που υπάρχει στα αυτοκίνητα με πολύ μεγάλη ιπποδύναμη, το οποίο κρίνεται αναγκαίο για την αποτροπή του σπιναρίσματος των τροχών. Οι αισθητήρες των super car αντιλαμβάνονται την περιστροφική ταχύτητα των τροχών και όταν υπάρξει διαφορά περιστροφής που μπορεί να δημιουργήσει επικίνδυνες καταστάσεις, τότε δίνεται αυτόματα εντολή για να επιβραδυνθεί ο τροχός ή οι τροχοί που σπινάρουν.

Δεδομένου ότι η Porsche του 34χρονου τράπερ είναι ένα αυτοκίνητο πισωκίνητο, το «αντισπίν» μπορεί να σώσει ζωές, όπως λένε αρμόδιες πηγές. Και αυτό διότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο σπινάρει πιο εύκολα σε σχέση με άλλα. Η απενεργοποίηση του «αντισπίν» έχει ως αποτέλεσμα να είναι πιο εύκολο να «διπλώσει» το όχημα και να εκτραπεί της πορείας του.

Αστυνομικές πηγές αναφέρουν ότι από ορισμένες καταθέσεις φίλων του Mad Clip, που περιλαμβάνονται στη δικογραφία, προκύπτει ότι ο 34χρονος μουσικός συνήθιζε να απενεργοποιεί το «αντισπίν». Ακόμα είναι νωρίς για να διαπιστωθεί εάν τη μοιραία ημέρα το «αντισπίν» ήταν απενεργοποιημένο, ωστόσο, είναι ένα από τα βασικά σενάρια που εξετάζονται.

Γιατί δεν υπήρχαν μπάρες ασφαλείας στο σημείο που σκοτώθηκε

Παράλληλα, η Περιφέρεια Αττικής απάντησε στον πραγματογνώμονα, Παναγιώτη Μαδιά, για το γεγονός πως δεν υπήρχαν μπάρες ασφαλείας στο σημείο όπου ο 34χρονος τράπερ σκοτώθηκε.

Ο κύριος Μαδιάς μιλώντας για το θανατηφόρο τροχαίου του Mad Clip είχε διατυπώσει την άποψή του πως στο σημείο έπρεπε να υπάρχουν μπάρες ασφαλείας, ρίχνοντας ευθύνες στην περιφέρεια Αττικής.

Ωστόσο, η περιφέρεια Αττικής με ανακοίνωσή της αναφέρει για το τροχαίο του Mad Clip: «Επισημαίνουμε ότι το όριο ταχύτητας στο συγκεκριμένο δρόμο που διέρχεται κατοικημένη περιοχή είναι 50 χιλιόμετρα. Όποιος υπερβαίνει το όριο αυτό, συνειδητά θέτει σε κίνδυνο τόσο τη ζωή του, όσο και άλλων συνανθρώπων μας.

Ο αυτοπροσδιοριζόμενος πραγματογνώμονας ισχυρίζεται ότι θα έπρεπε να υπάρχουν στο συγκεκριμένο οδικό άξονα μπάρες, οι οποίες θα απέτρεπαν αν υπήρχαν, τον θάνατο του τραγουδιστή. Ο πραγματογνώμονας θα έπρεπε να γνωρίζει ότι καμία μπάρα ασφαλείας δεν θα μπορεί να εγγυηθεί την αποτροπή θανατηφόρου περιστατικού, αφού οι μεγαλύτερες ταχύτητες που αναπτύσσονται στα crash test των ΜΑΟ για επιβατικά αυτοκίνητα (από το αποτέλεσμα των οποίων εξαρτάται και το αν θα πάρουν πιστοποίηση κατά ΕΝ-1317 ή όχι) είναι 100 και 110Km/h.

Σε κάθε περίπτωση, καλούμε τον κάθε είδους πραγματογνώμονα, αφενός να αναδεικνύει την έννοια της ατομικής ευθύνης όσον αφορά την τήρηση των κανόνων κυκλοφορίας από όλους, που είναι κρίσιμος παράγοντας για την οδική ασφάλεια. Αφετέρου, να συμπεριφέρεται με υπευθυνότητα και να μην προσπαθεί να κερδίσει με αστήρικτες απόψεις μερικά λεπτά δημοσιότητας, σε βάρος της αλήθειας».

Πού και πότε θα γίνει η κηδεία του

Τέλος, η τελευταία πράξη του δράματος για την οικογένεια του 34χρονου καλλιτέχνη θα «παιχτεί» στο Παλαιό Φάληρο, όπου θα γίνει η κηδεία.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της δισκογραφικής του εταιρείας, η κηδεία θα γίνει τη Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου στις 14:30 στον ιερό ναό Παναγίτσας Παλαιού Φαλήρου. Η εξόδιος ακολουθία θα ψαλεί στις 16:30 στο Κοιμητήριο Παλαιού Φαλήρου.

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Διαβάστε επίσης:

Κυπαρισσία: Ψυχρός ο Ρουμάνος σύντροφος της 42χρονης - Υποστηρίζει πως άλλοι έκαναν το έγκλημα

Ρεπορτάζ Newsbomb.gr: Γιατί γέμισαν οι ελληνικές θάλασσες με μέδουσες;

Βασίλης Τσεκούρας στο Newsbomb.gr: Γεννήθηκα δεύτερη φορά από... θαύμα