ΕΛΛΑΔΑ

Τέμπη: Καταγγελίες από πρώην διευθυντή του ΟΣΕ για το «φαγοπότι»

ΟΣΕ
Eurokinissi

Την ώρα που η Αρχή για την καταπολέμηση μαύρου χρήματος αναζητά μίζες βάζοντας στο μικροσκόπιο συμβάσεις και πόθεν έσχες στελεχών του ΟΣΕ τα τελευταία 15 χρόνια, πρώην γενικός διευθυντής του ΟΣΕ αποκαλύπτει, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, το «φαγοπότι» που γινόταν στον Οργανισμό

Στο μικροσκόπιο έχουν μπει συμβάσεις και πόθεν έσχες στελεχών του ΟΣΕ τα τελευταία χρόνια, μετά την τραγωδία στα Τέμπη.

Την ώρα που η Αρχή για την καταπολέμηση μαύρου χρήματος αναζητά μίζες βάζοντας στο μικροσκόπιο συμβάσεις και πόθεν έσχες στελεχών του ΟΣΕ τα τελευταία 15 χρόνια, πρώην γενικός διευθυντής του ΟΣΕ αποκαλύπτει, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, το «φαγοπότι» που γινόταν στον Οργανισμό.

«Πού πήγαν τα λεφτά; Γιατί δεν φτιάχτηκαν τα έργα. Ενώ ξοδεύονται τόσα λεφτά, τα οποία υποτίθεται θα καταστήσουν τον ΟΣΕ ελκυστικό στους επιβάτες, στους επιχειρηματίες ώστε να μεταφέρουν τα προϊόντα τους, άρα θα αρχίσει να γίνεται απόσβεση των επενδύσεων. Στις τσέπες των εργολάβων και κάποιων συνεργάζονταν μαζί τους; Δεν μπορώ να ξέρω που μπορεί να πήγαν» αναφέρει χαρακτηριστικά ο πρώην γενικός διευθυντής του ΟΣΕ.

Ερωτηθείς γιατί η διοίκηση του ΟΣΕ αποφάσισε να καταργήσει την διεύθυνση που είχε υπ’ ευθύνη της για τη συντήρηση του δικτύου σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης είπε: «Δημιουργήθηκε μια ΕΡΓΟΣΕ αρχικά διότι δεν μπορούσαν να λειτουργήσουν μόνοι τους από τους ανθρώπους της αγορά... Πήραν κάποιους από τον ΟΣΕ, μαζί και εγώ, αλλά σταδιακά τους διώξανε. Αφήσαν κάποιους πρόθυμους να παίξουν το παιχνίδι τους» καταγγέλλει.

Όσον αφορά για το τι διαπίστωσε ο γενικός γραμματέας δημόσιας διοίκησης σχετικά με το έργο στη σήραγγα Όθρυος ανέφερε ότι όπως διαπιστώνεται από το πόρισμα Ρακιντζή «πήρε 37 εκατομμύρια που δεν έπρεπε να πάρει για εργασίες, δηλαδή για αέρα κοπανιστό».

Σχετικές ειδήσεις

Τέμπη: Έγγραφο ντοκουμέντο δείχνει ελλιπή εκπαίδευση - Πώς γίνονται οι εξετάσεις στους σταθμάρχες

Αλέξης Τσίπρας για Τέμπη: Αδιανόητο να γίνει σύγκρουση τρένων

Τέμπη: Οι εννιάωρες βάρδιες που δεν τηρούνταν - Πώς δούλεψαν οι σταθμάρχες το μοιραίο βράδυ