Τηλεφώνημα για βόμβα στο Blue Star Δήλος
Αναστάτωση επικρατεί στο λιμάνι του Πειραιά, καθώς άγνωστος τηλεφώνησε στις 07.25 και είπε πως έχει τοποθετηθεί βόμβα στο πλοίο Blue Star Δήλος.
Αυτή τη στιγμή άνδρες του Λιμενικού και της Αστυνομίας, εκκενώνουν το πλοίο – ο απόπολους του οποίου θα καθυστερήσει – και ερευνούν για εμπρηστικό μηχανισμό.
Το πλοίο, που θα αναχωρούσε στις 07:25 το πρωί της Παρασκευής για Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη, θα παραμείνει δεμένο στο λιμάνι του Πειραιά για τουλάχιστον μία ώρα, μέχρι να ολοκληρωθεί ο έλεγχος.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
08:18
∙
WHAT THE FACT
Οι επιστήμονες προβλέπουν πώς θα τελειώσει ο κόσμος – Και δεν θα ευθύνεται ο Ήλιος
08:18
∙
WHAT THE FACT