Η εξέλιξη αυτή, σηματοδοτεί την έναρξη της πτώσης του τελευταίου θύλακα άμυνας των τζιχαντιστών.
«Δυνάμεις της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας έχουν υψώσει την σημαία του Ιράκ, στην όχθη του ποταμού Τίγρη, στην παλιά πόλη της Μοσούλης», ανέφερε χαρακτηριστικά τηλεοπτικός τίτλος στην τηλεόραση ( Iraqiya News).
(Προσοχή! Σκληρές εικόνες)
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ, Reuters
Διαβάστε επίσης
Σχόλια
Trending
Πέθανε ο ηθοποιός Παύλος Κουρτίδης
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή