MEDIA

Πέγκυ Ζήνα: Τα κλάματα για το «Αν πας με άλλη», το απωθημένο και το μυστικό για τη φωνή

Πέγκυ Ζήνα
Η Πέγκυ Ζήνα μίλησε για τις δυσκολίες της πρώτης της δισκογραφικής δουλειάς, τα απωθημένα της αλλά και τα μυστικά για να διατηρεί τη φωνή της
ΑΝΤ1

Η Πέγκυ Ζήνα μίλησε για τις δυσκολίες της πρώτης της δισκογραφικής δουλειάς, τα απωθημένα της αλλά και τα μυστικά για να διατηρεί τη φωνή της

Για την πορεία της στο τραγούδι που ξεκίνησε σε ηλικία 19 ετών μίλησε στον Νίκο Χατζηνικολάου η Πέγκυ Ζήνα αποκαλύπτοντας ότι όταν της ζήτησαν να τραγουδήσει το «Αν πας με άλλη θα σου σπάσει το κεφάλι» έβαλε τα κλάματα στο στούντιο.

«Ο πρώτος μου δίσκος δεν ήταν επιλογή μου, απλά ήμουν 19 ετών και η εταιρεία που βρισκόμουν ανάλογα με την εμφάνιση μου και το νεαρό της ηλικίας μου, μου έδωσε ένα τραγούδι με σλόγκαν, το “Αν πας με Άλλη θα σου σπάσω το κεφάλι”» είπε αρχικά η Πέγκυ Ζήνα προσθέτοντας ότι «την πιο καλή κριτική την έκανε η αξέχαστη Ιφιγένεια Γιαννοπούλου, έλεγε κρίμα στο κοριτσάκι που την σύστησαν με λάθος τρόπο. Ήταν το πιο σωστό που διάβασα, γιατί εγώ ήμουν ένας άνθρωπος ευγενής, δεν μπορούσα να πω σε ανθρώπους που υπηρετούν χρόνια τη δισκογραφία ότι δεν έχετε σωστή άποψη για μένα, ούτε είχα κάποιους συνθέτες να με επιλέξουν όπως ο Σταμάτης Κραουνάκης ή ο Αντώνης Βαρδής. Δεν είχα κάποια τέτοια πλάτη».

«Με αυτό το τραγούδι θα κάνεις επιτυχία μου έλεγαν. Έκλαιγα στο στούντιο ήθελα να πω όλα τα υπόλοιπα, όχι αυτό. Ίσως επικοινωνιακά να είχαν δίκιο, τότε ήταν της μόδας τα σκλόγκαν. Εμένα όμως με ταλαιπώρησε πολύ, για πολλά χρόνια κανένας δεν μου έδινε τραγούδια, ακόμα και φίλοι μου. Με στάμπαρε πολύ. Την ουσιαστική μου επιτυχία την είχα το 2003 με το “έχει σύννεφα απόψε”. Όταν είδα στα Αστέρια Γλυφάδας να το τραγουδούν 3.000 κόσμος έβαλα τα κλάματα» εξομολογήθηκε η Πέγκυ Ζήνα.

Όσον αφορά τη φωνή της και το πώς την προσέχει είπε ότι «αυτό το υιοθέτησα από τη Μαρινέλλα. Πολύ πολύτιμες συμβουλές. Το προσέχω σαν τα μάτια μου αυτό το ταλέντο που μου έδωσε ο Θεός. Δεν φωνάζω δυνατά, δεν κάθομαι πολύ στα χιόνια, το πρωί όταν ξυπνάω μιλάω χαμηλόφωνα. Εγώ όταν μιλούσα με τη Μαρινέλλα στο τηλέφωνο κάθε τρία λεπτά με μάλωνε. “Γιατί φωνάζεις” μου έλεγε. “Δεν μπορώ να σε ακούω να φωνάζεις…”».

Μιλώντας για τη μαμά της, την Στέλλα Χρυσικοπούλου η Πέγκυ Ζήνα είπε ότι «ήταν επαγγελματίας τραγουδίστρια. Η μαμά μου είχε σπουδαία φωνή, παρόλο που δεν έγινε ευρέως γνωστή. Δεν την αγαπούσε πολύ αυτή τη δουλειά γιατί την έβλεπα κλαμένη. Από μικρή αγαπούσα τον χορό και το θέατρο» και συνέχισε: «Αν με ρωτούσαν τι θα ήθελα να γίνω θα έλεγα μια ήρεμη δύναμη».

Η Πέγκυ Ζήνα μίλησε επίσης για τις συνεργασίες της με τον Δημήτρη Μητροπάνο και τον Μίκη Θεοδωράκη λέγοντας για τον πρώτο ότι «η συνεργασία μου με τον Μητροπάνο ήταν κορυφαία, η πιο κομβική στιγμή όλης μου της πορείας. Από τον Μητροπάνο έμαθα όταν είσαι μεγάλος, είσαι και γενναιόδωρος. Ο Μητροπάνος ανακοίνωσε στον κόσμο την εγκυμοσύνη μου. Όταν έφυγε από τη ζωή άργησα πολύ να βρω τα πατήματά μου» ενώ για τον Μίκη Θεοδωράκη είπε ότι «είχα την τύχη να γνωρίσω τον πατέρα του ελληνικού τραγουδιού από μια συναυλία που τραγούδησα τρία τραγούδια του. Μου δίδαξε τον δικό του τρόπο να λέω τα τραγούδια του και μου έμαθε να αγαπώ το λαϊκό τραγούδι. Ο κάθε τραγουδιστής κρίνεται από τον τρόπο που ερμηνεύει. Μου έκανε την τιμή να δισκογραφήσω τα δικά του τραγούδια».

Στην ερώτηση ποιος τραγουδιστής είναι το απωθημένο της η Πέγκυ Ζήνα απάντησε ότι «με τον Γιάννη Πάριο έχουμε ένα ντουέτο αλλά δεν έχουμε συνεργαστεί – τραγουδήσει μαζί» ενώ ερωτηθείσα για το πώς καταφέρνει να τραγουδά τόσο καλά τα ζεϊμπέκικα απάντησε ότι «έχω αντρική ψυχολογία. Τους άνδρες τους θεωρώ πιο ευαίσθητους. Στα ζεϊμπέκικα έχω αυτή την ψυχολογία, την αντρική».

Η Πέγκυ Ζήνα αναφέρθηκε στις φωνές που θαυμάζει λέγοντας ότι «το πρότυπο μου είναι η Βίκυ Μοσχολιού και από τη νεότερη γενιά η Άννα Βίσση». Ειδικά, δε, για τη Βίκυ Μοσχολιού αναφέρθηκε και στη δυσαρέσκεια που είχαν δείξει τα παιδιά της για την διασκευή που είχε γίνει στα Mad για το Άνθρωποι Μονάχοι.

«Δεν ξέρω γιατί στενοχωρήθηκαν τα παιδιά της Βίκυς Μοσχολιού. Έγινε μια διασκευή στα Mad, όπου απευθύνεται σε ηλικίες 16 ετών περισσότερο. Ο Γιώργος Λεμπέσης είχε κάνει διασκευή με ράπερ και το τραγούδησε ο Καταχθόνιος. Ήταν τρία είδη σε ένα. Το ότι δεν τους άρεσε εντάξει, δεν έπρεπε να το κατηγορήσουν. Φυσικά όταν λέω κι εγώ το Άνθρωποι Μονάχοι, το τραγουδώ όπως το έδωσε ο Γιάννης Σπανός. Τιμούσαν ένα τραγούδι, που ήθελαν να το πω εγώ και να το συστήσουν ξανά στα σημερινά 16χρονα. Ενώσαμε τρία διαφορετικά είδη βάζοντας στίχους για τους άστεγους. Φέραμε το τραγούδι στο σήμερα και το αφιερώσαμε στους άστεγους που ζούνε σε παγκάκια. Ήταν κάτι άλλο παρά φθηνό και δεν έπρεπε να πειράξει κανένα η αγάπη αυτή. Εγώ ήθελα να βάλω και το πρόσωπο της Βίκυς πίσω και δεν με άφησαν. Η Βίκυ είναι το πρότυπό μου» ανέφερε η Πέγκυ Ζήνα.

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Διαβάστε επίσης:

Κύκλωμα: Το «βαθύ λαρύγγι» και ο φάκελος που έκαψε τους αστυνομικούς – Τα «ριχτάδικα» και ο κηπουρός

Μετάλλαξη Όμικρον: Αυτός είναι ο «ασθενής μηδέν» στην Ελλάδα – «Είμαι σε ένα δωμάτιο μόνος μου»

Άγριες Μέλισσες Spoiler: Το Διαφάνι θα αιματοκυλιστεί – Ο Λάμπρος μπροστά στο μεγάλο δίλημμα