MEDIA

Survivor All Star: Φέρνει πίσω τη χαμένη τηλεθέαση στον ΣΚΑΪ

Survivor All Star: Φέρνει πίσω τη χαμένη τηλεθέαση στον ΣΚΑΪ

Το Survivor All Star καταφέρνει όχι μόνο να συζητιέται αλλά να χαρίζει και υψηλά ποσοστά.

Ένας μήνας συμπληρώνεται, ημερολογιακά, από την 8η Ιανουαρίου, την ημέρα που το «Survivor All Star» έκανε την πρώτη του επίσημη στον ΣΚΑΪ. Το ριάλιτι επιβίωσης ήρθε με φόρα για να απασχολήσει ιδιαίτερα και να συζητηθεί όσο ποτέ ξανά. Τα στελέχη του καναλιού του Φαλήρου και ο Ατζούν Ιλιτζαλί χαμογελούν με την απήχηση που έχει το πρότζεκτ. Μην ξεχνάμε, άλλωστε, ότι περίμεναν αγωνιωδώς το «Survivor» καθώς το πρώτο μισό της σεζόν υπήρχαν δυσκολίες και χαμηλά νούμερα με το «Love Island» στη βραδινή ζώνη.

Έτσι, το φορμάτ ήρθε για να επαναφέρει τον ΣΚΑΪ στην κορυφή και να ξαναβρεί τη χαμένη τηλεθέαση. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, χθες, το κανάλι του Φαλήρου βρέθηκε πρώτο, καθόλη τη διάρκεια της ημέρας, στο δυναμικό κοινό, με 13,7%. Το ριάλιτι, στην prime time, έκανε 21,5% στους τηλεθεατές 18-54 και 20,4% στο σύνολο.

Από τις 21.00 έως τις 22.30, η σειρά του ALPHA «Σασμός» σημείωσε 23,8% στο σύνολο και 21,4% στο δυναμικό κοινό. Την ίδια ώρα, «Η Γη της Ελιάς» άγγιξε το 22% στο σύνολο και το 14,7% στους τηλεθεατές 18-54. Το «Μαύρο Ρόδο», που ακολούθησε, έκανε 17,7% και 13,5% αντίστοιχα.

Οι «Παγιδευμένοι» του ΑΝΤ1, που ξεκίνησαν στις 22.00, έκανε 12,2% στο σύνολο και 13,1% στο δυναμικό κοινό. Όσον αφορά στο «MasterChef» του STAR, έκανε 9,3% στο σύνολο και 13,4% στο δυναμικό κοινό. Η σειρά της ΕΡΤ1, «Τα καλύτερά μας χρόνια», έκανε 3,5% και 2,3%.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η ζώνη των 20.00. Οι «Ράδιο Αρβύλα» του ΑΝΤ1 σημείωσαν 16% στο σύνολο και 20,2% στο δυναμικό κοινό. Η παραγωγή μυθοπλασίας του ALPHA, «Ο Παράδεισος των Κυριών», σημείωσε 22,8% στο σύνολο και 18% στους τηλεθεατές 18-54. Πρόκειται για πολύ υψηλά ποσοστά, ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κάποιος ότι στη συγκεκριμένη ζώνη βγαίνουν κεντρικά δελτία ειδήσεων.