MEDIA

Τηλεθέαση: Η μάχη Λιάγκα - Καινούργιου και το μήνυμα της παρουσιάστριας

Τηλεθέαση: Η μάχη Λιάγκα - Καινούργιου και το μήνυμα της παρουσιάστριας

Η πρωινή ζώνη κρύβει μεγάλες μάχες για την κορυφή της τηλεθέασης

Πολλές εκπομπές, μάχη για αποκλειστικά θέματα, σκληρός ανταγωνισμός… Αυτά είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της πρωινής ζώνης, τη φετινή σεζόν. Οι πρωταγωνιστές-παρουσιαστές δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό, με τις ομάδες τους, για να κερδίσουν την πρώτη θέση αλλά λίγοι τα καταφέρνουν.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, χθες Πέμπτη, το «Πρωινό» του ΑΝΤ1 με τον Γιώργο Λιάγκα σημείωσε 19,4% στο σύνολο και 16,3% στο δυναμικό κοινό. Η εκπομπή «Super Κατερίνα» του ALPHA κράτησε παρέα στο 14,2% του συνόλου και στο 16,2% στους τηλεθεατές 18-54. Η Κατερίνα Καινούργιου, μάλιστα, δεν άφησε ασχολίαστη τη μικρή τους διαφορά γράφοντας στο Instagram: «Είναι πρώτος ο Γιώργος Λιάγκας με 0,1%... Για να μην λέτε ότι δεν τα βάζω»… Η Κατερίνα έχει σχολιαστεί από εκπομπές και συναδέλφους για το γεγονός ότι ανεβάζει τα νούμερα τηλεθέασης στα social media, όταν είναι πρώτη, οπότε ήθελε να βάλει τέλος σε όλο αυτό.

Με ανεβασμένα ποσοστά βρέθηκε η Δανάη Μπάρκα και το «Πάμε Δανάη!» στο MEGA, συγκεντρώνοντας 10,5% στο σύνολο και 12,6% στο δυναμικό κοινό. Το «Fay’s time» με τη Φαίη Σκορδά έκανε 7,5% στο σύνολο και 8,1% στο δυναμικό κοινό ενώ το «Breakfast@STAR» σημείωσε 5,7% και 4,9%. Το «Πρωινό ΣουΣου» περιορίστηκε στο 4,3% και στο 2,5% αντίστοιχα.

Να σημειωθεί ότι οι εκπομπές «Αταίριαστοι» και «Αλήθειες με τη Ζήνα», με θεματολογία ενημερωτικού και κοινωνικού χαρακτήρα, κερδίζουν ένα σταθερό κοινό. Χθες, το δίδυμο του ΣΚΑΪ έκανε 17,4% στο σύνολο και 8,8% στο δυναμικό κοινό ενώ η Ζήνα στο STAR έκανε 15,6% και 11,2%.