Φλορίντα Πετρουτσέλι: “Ήμουν επτά χρόνια στο Star, αλλά ήμουν στάσιμη”

Η Φλορίντα Πετρουτσέλι μετά από επτά χρόνια στο Star, αποφάσισε να αποχωρήσει από το κανάλι, οι λόγοι που την οδήγησαν σε αυτή την απόφαση;

Φλορίντα Πετρουτσέλι: “Ήμουν επτά χρόνια στο Star, αλλά ήμουν στάσιμη”

Κάθε άνθρωπος θέλει να κάνει ορισμένα βήματα μπροστά. Προς το καλύτερο.

Διαβάστε περισσότερα στο gossip-tv.gr

Σχόλια
Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή