Φλορίντα Πετρουτσέλι: “Ήμουν επτά χρόνια στο Star, αλλά ήμουν στάσιμη”
Η Φλορίντα Πετρουτσέλι μετά από επτά χρόνια στο Star, αποφάσισε να αποχωρήσει από το κανάλι, οι λόγοι που την οδήγησαν σε αυτή την απόφαση;
Κάθε άνθρωπος θέλει να κάνει ορισμένα βήματα μπροστά. Προς το καλύτερο.
Διαβάστε περισσότερα στο gossip-tv.gr
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
07:20
∙
WHAT THE FACT
Πώς ένας διπλός γάμος θα κατέληγε σε τραγωδία λόγω καύσωνα - Κατέρρεαν οι καλεσμένοι
07:20
∙
WHAT THE FACT