ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κατσαφάδος: Η Ελλάδα κερδίζει την εμπιστοσύνη των επενδυτών

Κατσαφάδος: Η Ελλάδα κερδίζει την εμπιστοσύνη των επενδυτών

Κέντρο παγκόσμιου εμπορίου στο χώρο της Μεσογείου, της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής, τείνει να γίνει ο Πειραιάς με την συμφωνία που υπεγράφη μεταξύ της Cosco-Hewlett Packard-TΡΑΙΝΟΣΕ, επισημαίνει ο βουλευτής της ΝΔ Α’ Πειραιώς και Νήσων, Κώστας Κατσαφάδος.

Συγκεκριμένα, ο βουλευτής αναφέρει:

« Η Ελλάδα κερδίζει σταδιακά την εμπιστοσύνη των επενδυτών.

Αυτό σηματοδοτεί η τριμερής συμφωνία Cosco-Hewlett Packard-TΡΑΙΝΟΣΕ.

Η Hewlett Packard, μία εταιρεία-κολοσσός με τζίρο δισεκατομμυρίων δολαρίων επέλεξε την Ελλάδα ως κέντρο της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας της.

Επέλεξε τον Πειραιά, σε συνεργασία με την Cosco και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που θα αναλάβουν το διακομιστικό και μεταφορικό έργο των προϊόντων της εταιρείας.

Για πολλά χρόνια διατυπώνονταν ευχολόγια για την μετατροπή του Πειραιά σε ένα διεθνές ναυτιλιακό και εμπορικό κέντρο.

Μόνο ευχολόγια.

Ναυτιλιακό και εμπορικό κέντρο σημαίνει υποδομές, αξιοποίηση των υποδομών, στρατηγικές συνεργασίες.

Όταν ολοκληρώθηκε η συμφωνία με την Cosco περίσσευσε ο λαϊκισμός, σήμερα όλοι βλέπουμε τα πλεονεκτήματα αυτής της συνεργασίας.

Ο Πειραιάς, μέσα από αυτή τη συμφωνία, βάζει τις βάσεις για να γίνει κέντρο παγκόσμιου εμπορίου στο χώρο της Μεσογείου, της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής.

Αξιοποιεί με σύγχρονους και πραγματιστικούς όρους το συγκριτικό του πλεονέκτημα τη θάλασσα, τις υποδομές θαλάσσιων μεταφορών αγαθών και εμπορευμάτων. Συνδέει αυτό το συγκριτικό πλεονέκτημα με τις χερσαίες μεταφορές, με το τρένο.

Προσελκύει όλες τις εταιρείες που αναζητούν ένα σύγχρονο, ανταγωνιστικό και ταχύτατο, ως προς την παράδοση εμπορευμάτων, εφοδιαστικό κέντρο.

Αυτό σημαίνει νέες θέσεις εργασίας, μεταφορά οικονομικών και επιχειρηματικών δραστηριοτήτων στον Πειραιά.

Τα προϊόντα της Η-Ρ, μέσω του λιμανιού και μέσω του σιδηροδρομικού δικτύου θα πηγαίνουν στις χώρες της Μεσογείου, της Νότιας και Κεντρικής Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής, της πρώην Σοβιετικής Ένωσης και της Βόρειας Αφρικής.

Από σήμερα πρέπει να ξεκινήσει μία ενωτική προσπάθεια, με τη συμμετοχή όλων των φορέων και των ενεργών πολιτών του Πειραιά.

Να αξιοποιήσουμε τη θετική αυτή εξέλιξη.

Η σιδηροδρομική γραμμή του Ικονίου μας συνδέει με τα ευρωπαϊκά δίκτυα σιδηροδρομικών μεταφορών.

Χρειαζόμαστε όμως και νέες υποδομές στην πόλη που πρέπει να τρέξουν γρήγορα γιατί ο Πειραιάς όλα αυτά τα χρόνια έχασε πολλά.

Κυρίως έχασε χρόνο.

Αποδεικνύεται, με αυτή τη συμφωνία, ότι η οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη του Πειραιά συνδέεται με επενδύσεις.

Να γίνουμε λοιπόν η πόλη των επενδυτικών ευκαιριών.

-Με τη βελτίωση των υποδομών στον αστικό ιστό. Στον τομέα των μεταφορών, των επικοινωνιών και των νέων τεχνολογιών.
-Με την προσέλκυση επενδύσεων, την παρουσίαση επενδυτικών δυνατοτήτων με κοινές δράσεις Κυβέρνησης-Δήμου και Επιμελητηρίου.
-Με νέες υποστηρικτικές υποδομές, όπως ένα σύγχρονο και μεγάλο συνεδριακό κέντρο.»

Διαβάστε επίσης:

Πύλη της Hewlett Packard ο Πειραιάς