Το βλέμμα στους «ελεύθερους»
Το κλίμα στο «στρατόπεδο» της ΑΕΚ, μετά τη νίκη επί της SKODA Ξάνθης στα «Πηγάδια», είναι εξαιρετικό....
Το κλίμα στο «στρατόπεδο» της ΑΕΚ, μετά τη νίκη επί της SKODA Ξάνθης στα «Πηγάδια», είναι εξαιρετικό. Το «τρίποντο» στην ακριτική πόλη έφερε την ηρεμία στο ποδοσφαιρικό τμήμα και την ευκαιρία στη διοίκηση να… κοιτάξει τις υπόλοιπες υποθέσεις που απασχολούν την ΠΑΕ.
Ένα θέμα που «καίει» τους ιθύνοντες της Ένωσης είναι η εξόφληση των ποδοσφαιριστών. Άπαντες στις τάξεις της διοίκησης βρίσκονται στην αναζήτηση των κατάλληλων πόρων, προκειμένου να «κλείσει» ένα σημαντικό ζήτημα που… ταλαιπωρεί τους «κιτρινόμαυρους».
Παράλληλα, ο «Δικέφαλος» έχει στραμμένο το βλέμμα του και στις περιπτώσεις των ποδοσφαιριστών που αναμένεται να μείνουν ελεύθεροι από τον Ολυμπιακό Βόλου και την Καβάλα, ούτως ώστε να εκμεταλλευτεί κάποιες από τις ευκαιρίες που θα εμφανιστούν.
Διαβάστε περισσότερα στο onsports.gr