Πώς το TikTok ενισχύει τις επιχειρήσεις: To «μυστικό» της επιτυχίας στα likes
Μεγάλο ποσοστό των χρηστών δηλώνει ότι πραγματοποιεί αυθόρμητες αγορές μέσα από την πλατφόρμα του TikTok, σύμφωνα με τον οδηγό της Generation Y

Σύμφωνα με στοιχεία της Generation Y, η εφαρμογή διαθέτει περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες μηνιαίως, με τον μέσο χρόνο παραμονής να ξεπερνά τα 50 λεπτά ημερησίως. Πλέον, η επιρροή του TikTok δεν περιορίζεται στη διασκέδαση, καθώς ειδικά για τη Gen Z, έχει μετατραπεί σε βασικό εργαλείο αναζήτησης προϊόντων και υπηρεσιών, ανταγωνιζόμενο ακόμα και τις κλασικές μηχανές αναζήτησης.
Τι «τρεντάρει» στο TikTok
Μεγάλο ποσοστό των χρηστών δηλώνει ότι πραγματοποιεί αυθόρμητες αγορές μέσα από την πλατφόρμα, σύμφωνα με τον οδηγό της Generation Y. Οι τάσεις που αναδεικνύονται στο TikTok δεν επηρεάζουν μόνο τις αγορές αλλά και την παγκόσμια κουλτούρα, επηρεάζοντας τη μουσική, τη μόδα και ακόμα και την καθημερινή γλώσσα. Η εξαιρετικά γρήγορη διάδοση περιεχομένου απαιτεί από τις επιχειρήσεις να παρακολουθούν τις εξελίξεις και να ανταποκρίνονται άμεσα, ώστε να εκμεταλλεύονται τις ευκαιρίες που προκύπτουν.
Οι βασικοί τύποι trends στο TikTok που θα πρέπει να γνωρίζουν οι επιχειρήσεις και να αντιδράσουν ανάλογα είναι:
- Flash Trends - ζωής 72 ωρών, απαιτούν άμεση αντίδραση.
- Cultural Moments - βασισμένα σε pop culture γεγονότα.
- Evolving Trends - ξεκινούν τοπικά και εξελίσσονται σε mainstream.
- Social Impact Trends - περιεχόμενο με κοινωνικό αποτύπωμα.
- Behavioral Shifts - νέες αισθητικές και συμπεριφορές κοινού.
Όπως αναφέρει ο χρηστικός οδηγός της Generation Y για επιχειρήσεις, η επιτυχία στο TikTok βασίζεται σε 3 παράγοντες:
- άμεση προσαρμογή στις τάσεις,
- δημιουργικότητα και ευελιξία στο περιεχόμενο και
- άμεση αλληλεπίδραση (real-time engagement), χωρίς ανάγκη για μεγάλο διαφημιστικό budget.
Οι millennials προτιμούν πρακτικό, εκπαιδευτικό και προϊόντικό περιεχόμενο ενώ η Gen Z επηρεάζεται από UGC & micro-influencers, επιζητά αυθεντικότητα. Οι παθητικοί χρήστες(passive users) καταναλώνουν περιεχόμενο για ψυχαγωγία και τάσεις χωρίς ενεργή συμμετοχή. Με τα σωστά εργαλεία, στρατηγική και δημιουργική προσέγγιση, το TikTok προσφέρει στις επιχειρήσεις ένα ισχυρό πλεονέκτημα στον ψηφιακό κόσμο.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Ο σχολιασμός είναι απενεργοποιημένος