ΑΠΟΨΕΙΣ

ΣΥΡΙΖΑ: Πίσω ολοταχώς για την χυδαιότητα

ΣΥΡΙΖΑ: Πίσω ολοταχώς για την χυδαιότητα

Το περιβόητο σποτ του ΣΥΡΙΖΑ με αφορμή την πολιτική αντιπαράθεση με την κυβέρνηση για τις χρηματοδοτήσεις των ΜΜΕ κάνει τον γύρο του διαδικτύου. Και η αλήθεια είναι ότι προκαλεί αναγούλα. - Γράφει ο Γιώργος Μιχαηλίδης

Το έχω ξαναγράψει πως ο ΣΥΡΙΖΑ εδώ και χρόνια μετέρχεται της αληθείας αλλά του θυμού. Από αυτόν πέτυχε να γίνει κυβέρνηση, αυτός τον διατήρησε και στην εξουσία επί 4,5 χρόνια. Οι εποχές, όμως, άλλαξαν και όπως απέδειξε η κάλπη, ο θυμός έδωσε την θέση του στον ορθολογισμό. Ο ΣΥΡΙΖΑ, όμως, φαίνεται να αποτυγχάνει να ερμηνεύσει το μήνυμα της ψήφου και αδυνατεί να διαχειριστεί το 32%.

Σίγουρα υπάρχουν συμπολίτες μας που το βρίσκουν οσκαρικό και σίγουρα πολλοί από αυτούς θα θεωρήσουν όποιον αντιτίθεται, ως… παπαγαλάκι του συστήματος. Τι, όμως δείχνει ο τρόπος με τον οποίον ο ΣΥΡΙΖΑ απευθύνεται στα ΜΜΕ;

Αρχικά τα πράγματα είναι απλά. Η Κουμουνδούρου με το βίντεό της απέδειξε πως πιστεύει ότι οι δημοσιογράφοι εξαγοράζονται για να γράφουν ειδήσεις. Απέδειξε πως απαξιοί το δημοσιογραφικό λειτούργημα και νομίζει πως βρίσκεται στην εποχή που «οι ειδήσεις αγοράζονται» όπως καταλήγει χαρακτηριστικά το εν λόγω σποτ.

Η ΕΣΗΕΑ από πλευράς της, επιδεικνύοντας πρωτοφανή και γρήγορα αντανακλαστικά με επιστολή της προς τον γραμματέα του ΣΥΡΙΖΑ, Πάνο Σκουρλέτη τόνισε ότι «επιλέγετε να επιτίθεστε στο σύνολο των δημοσιογράφων που στην πλειονότητά τους εργάζονται -όσοι έχουν ακόμη δουλειά- κάτω από εξαιρετικά δυσμενείς εργασιακές και μισθολογικές συνθήκες».

Το βίντεο ωστόσο αυτό κρύβει και κάτι πιο σκοτεινό. Λέει ξεκάθαρα ότι ο οποιοσδήποτε δημοσιογράφος θα γίνει όργανο του όποιου συστήματος επειδή πήρε μερικά χιλιάρικα το Μέσο στο οποίο δουλεύει από το κράτος. Με την ίδια λογική η γραμμή όλων των ΜΜΕ καθορίζονται από τις διαφημίσεις που έχουν.

Αν για παράδειγμα σε ένα σάιτ υπάρχει διαφήμιση για γάλα, τότε το Μέσο δεν γράφει για την δυσανεξία στη λακτόζη. Επίσης εάν διαφημίζονται προϊόντα βίγκαν, τότε δεν γίνεται καμμία ανάρτηση για τον οβελία το Πάσχα.

Μάλλον κοροιδευόμαστε. Και κοροϊδευόμαστε γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ μας απευθύνεται σαν να είμαστε χρυσόψαρα όταν ο ίδιος ξεχνά τα καμώματά του, είτε ως κυβέρνηση είτε όχι. Αρκεί μόνο να θυμηθούμε ότι πρώην μετακλητοί του, δυσφήμιζαν την χώρα διεθνώς με άρθρα σε εφημερίδες του εξωτερικού υιοθετώντας την τουρκική προπαγάνδα και στην συνέχεια ο ίδιος ο ΣΥΡΙΖΑ έθετε τα ζητήματα αυτά ακόμα και στην ευρωβουλή.

Μάλλον δουλευόμαστε.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Διαβάστε επίσης:

Γιατί ο Τσαβούσογλου θέλει «συνεργασία με την Ελλάδα» - Τι κρύβει η δήλωσή του