Απίστευτο! Αποσπάσεις υπαξιωματικών... σε διαμέρισμα!
Είναι αλήθεια ότι δύο υπαξιωματικοί του στρατού έχουν αποσπαστεί σε... διαμέρισμα ιδιοκτησίας του ΓΕΣ στο κέντρο της Αθήνας;
Ποια ακριβώς είναι η αποστολή των υπαξιωματικών... στο διαμέρισμα;
Κάθε απάντηση από το ΓΕΣ δεκτή...
Γιατί σίγουρα το γεγονός είναι πρωτάκουστο...Από πότε οι στρατιωτικοί έχουν τέτοια ιδιαίτερη μεταχείριση;
πηγη telegrafima.gr
Διαβάστε επίσης
Σχόλια
Trending
Σεισμός 5R στην Κάρπαθο
ΕΛΛΑΔΑ
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
11:15
∙
WHAT THE FACT