ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Τι θα λέγατε για έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα με προδιαγραφές του 1968;

Τι θα λέγατε για έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα με προδιαγραφές του 1968;

Η Jaguar εκτός από ολοκαίνουργια κλασικά μοντέλα κατασκευάζει τώρα και καινούριες εκδόσεις του κινητήρα τους.

Του Γιάννη Σκουφή

Ο εξακύλινδρος σε σειρά των 3.800 κυβικών της Jaguar είναι ένα από τα κλασικά σύνολα της αυτοκινητοβιομηχανίας και έχει κινήσει πολλά σημαντικά μοντέλα της βρετανικής εταιρείας. Από τη θρυλική E-Type μέχρι τις XK150, XK150 S, MkIX, Mk2, MkX, E-Type Series 1 και S-Type.

Η παραγωγή του μπορεί να έχει σταματήσει από το 1968, αλλά τώρα, 52 ολόκληρα χρόνια μετά, αναμένεται να ξεκινήσει εκ νέου. Σε σαφώς πιο μικρούς ρυθμούς και από την Jaguar Classic, προκειμένου να αντικαταστήσει τα αντίστοιχα αρχικά σύνολα που δεν μπορούν να επισκευαστούν και είναι τοποθετημένα στα μοντέλα που προαναφέραμε.

Το να αποκτήσει όμως κανείς τον κλασικό εξακύλινδρο των 3,8 λίτρων της Jaguar δεν είναι μια απλή και συνηθισμένη υπόθεση. Και αυτό γιατί θα πρέπει να αποδείξει ως πρώτο βήμα την κυριότητα του κλασικού μοντέλου για το οποίο προορίζεται. Αν γίνει αυτό τότε θα μπορεί να διατηρήσει το σειριακό αριθμό του αρχικού κινητήρα στον οποίο στον καινούργιο θα προστεθεί ένα αστέρι έτσι ώστε να είναι σαφές πως πρόκειται για αντικατάσταση. Αν δεν θέλει κάτι τέτοιο τότε ο νέος κινητήρας θα αποκτήσει ένα νέο σειριακό αριθμό.

Είτε με τον παλιό είτε με τον καινούργια σειριακό αριθμό η αγορά του δεν θα είναι μια φτηνή υπόθεση, καθώς μόνο το μπλοκ του θα κοστίζει 14.340 λίτρα. Φυσικά με πιστοποιητικό αυθεντικότητας και με δωδεκάμηνη εγγύηση.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr

Διαβάστε επίσης:

Καιρός: Ξεχάστε το καλοκαίρι που ξέρατε - Ακραία τα φαινόμενα το 2020