FUN TIME

Γιατί το «no-spend challenge» στο Tik Tok είναι άκρως παραπλανητικό;

Γιατί το «no-spend challenge» στο Tik Tok είναι άκρως παραπλανητικό;

Η νέα τάση που γίνεται viral ονομάζεται «BudgetingTok» και ξεκίνησε με αγαθές προθέσεις αλλά πλέον χρειάζεται μεγάλη προσοχή.

Ξέρεις τι είναι αυτό που ενδιαφέρει τη νέα γενιά; Έχεις αναρωτηθεί ποτέ ποιοι είναι οι προβληματισμοί τους, τι τους ευχαριστεί πραγματικά και πώς οραματίζονται το μέλλον τους; Αν όχι, τότε θα εκπλαγείς από τα αποτελέσματα και το κενό που υπάρχει ανάμεσα στις γενιές.

Διαβάστε περισσότερα στο Ratpack.gr