Συνεχίζουν την αποχή οι συμβολαιογράφοι
Τη συνέχιση της πανελλαδικής αποχής των συμβολαιογράφων από τα καθήκοντά τους, σε ένδειξη διαμαρτυριας για το ασφαλιστικό νομοσχέδιο, αποφάσισε η συντονιστική επιτροπή των Συμβολαιογραφικών Συλλόγων Ελλάδος.
Ειδικότερα, αποφασίστηκε η πανελλαδική αποχή των συμβολαιογράφων από τα καθήκοντά τους, από την ερχόμενη Τρίτη έως και την ερχόμενη Πέμπτη (1 - 3 Μαρτίου 2016). Παράλληλα, λόγω της αποχής δεν θα διενεργηθούν και οι προγραμματισθέντες πλειστηριασμοί, την Τετάρτη 2 Μαρτίου.
Διαβάστε επίσης
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
14:52
∙
WHAT THE FACT
«Date–flation»: Γιατί η Gen Z προτιμά τη μοναξιά από ένα ραντεβού των 250 ευρώ
14:30
∙
ANNOUNCEMENTS