Ένοπλη επίθεση στο Στρασβούργο: Εγκλωβισμένοι Έλληνες ευρωβουλευτές

Σε συναγερμό τέθηκε η αστυνομία στο Στρασβούργο της Γαλλίας…

Βίντεο - ντοκουμέντο από την καταδρομική επίθεση με μολότοφ στα ΜΑΤ στην Καισαριανή

Περίπου είκοσι άτομα επιτέθηκαν το απόγευμα της…

Υπόθεση Πετσίτη: 21 βουλευτές της ΝΔ ζητούν εξηγήσεις από τον Νίκο Παππά

Εξηγήσεις από την κυβέρνηση για την πολύκροτη…

Δολοφονία Ρόδος: Κάποιοι σκότωσαν τη νεαρή κοπέλα, δυο και τρεις φορές

Δολοφονία Ρόδος: Ο Κώστας Τσιτούνας γράφει για…

Ισχυρός σεισμός: Γιατί κινδυνεύουν Αθήνα και Θεσσαλονίκη (χάρτες)

Η περιοχή της Ελλάδας, η οποία αντιμετωπίζει…

Τι αλλάζει στις τιμές των εισιτηρίων των ΚΤΕΛ

Τι αλλάζει στις τιμές των εισιτηρίων των ΚΤΕΛ

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Στην εγκατάσταση συστημάτων τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου συμβατών με αυτά που έχουν τοποθετηθεί στον ΟΑΣΑ και τον ΟΣΕΘ υποχρεώνονται να προχωρήσουν εντός τεσσάρων μηνών τα ΚΤΕΛ Αθήνας και Θεσσαλονίκης, όπως προβλέπει τροπολογία που ψηφίστηκε την περασμένη εβδομάδα.

Όσον αφορά στα ΚΤΕΛ Αττικής το υπουργείο Μεταφορών θα προχωρήσει τον Νοέμβριο στη μείωση της τιμής, έως και κατά 1,40 ευρώ, στο ολόκληρο εισιτήριο για μακρινές διαδρομές, το κόστος των οποίων φτάνει σήμερα και τα 4,5 ευρώ, στο πλαίσιο του σχεδιασμού δρομολογίων εντός του Λεκανοπεδίου με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Αυτό επισημαίνει στο «Έθνος», ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών, Θάνος Βούρδας, συμπληρώνοντας πως το μέτρο θα συνδυαστεί με τη μεταφορά των αφετηριών των ΚΤΕΛ από το κέντρο της Αθήνας σε περιφερειακούς σταθμούς του μετρό.

Οι γραμμές των ΚΤΕΛ θα γίνουν κυκλικές και τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ θα αποβιβάζουν στο Νομισματοκοπείο και τον Ελαιώνα, ώστε οι μετακινούμενοι να μπορούν να μετεπιβιβάζονται σε μετρό ή αστικά λεωφορεία.

Στόχος του υπουργείου είναι η εφαρμογή του μειωμένου εισιτηρίου στα ΚΤΕΛ να ξεκινήσει από τον επόμενο μήνα και να προηγηθεί της εφαρμογής του ζωνικού εισιτηρίου για τις μετακινήσεις στην Αθήνα, το οποίο ήδη σχεδιάζεται από το υπουργείο και τον ΟΑΣΑ, με σκοπό οι χρεώσεις των επιβατών να διαμορφώνονται ανάλογα με τη διανυόμενη απόσταση με τις αστικές συγκοινωνίες.