Κακοκαιρία Μπάρμπαρα: Άνοιξε η Εθνική οδός για τα βαρέα οχήματα
Κακοκαιρία Μπάρμπαρα: Σε άρση το μέτρο που εφαρμόστηκε στην Εθνική οδό λόγω του χιονιά
eurokinissi - Φωτογραφία αρχείου
Κανονικά διεξάγεται από τις 11:30 το πρωί η κυκλοφορία όλων των βαρέων οχημάτων άνω των 3,5 τόνων στη νέα εθνική οδό Αθηνών – Λαμίας και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
Το παραπάνω μέτρο είχε τεθεί σε εφαρμογή λόγω των έντονων φαινομένων από την κακοκαιρία Μπάρμπαρα.
Σημειώνεται ότι νωρίτερα, στο ανοδικό ρεύμα της Εθνικής οδού από την Μεταμόρφωση μέχρι και το ύψος της Καλυφτάκη επικρατούσε μποτιλιάρισμα
Η Τροχαία πραγματοποιούσε εντατικούς ελέγχους στα φορτηγά και βαρέα οχήματα λόγω της κακοκαιρίας Μπάρμπαρα.

Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
18:40
∙
WHAT THE FACT
Αυτή είναι η παραλία όπου άνδρες και γυναίκες κολυμπούν με έναν τοίχο ανάμεσά τους
18:16
∙
WHAT THE FACT
Πήγε για χαλαρό μπάνιο στην παραλία και κόλλησε με το αυτοκίνητο στην άμμο - Βίντεο
18:16
∙
WHAT THE FACT