Η ανακοίνωση της LEROY MERLIN για το πρόστιμο της ΔΙ.Μ.Ε.Α.

Στην εταιρεία SGB ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΙΔΙΟΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ Α.Ε. επιβλήθηκε πρόστιμο από τη Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς (ΔΙ.Μ.Ε.Α.), σχετικά με τις παραβάσεις των διατάξεων για πλασματικές εκπτώσεις και προσφορές, αλλά και μη ορθή τήρηση της καταναλωτικής νομοθεσίας.
Η ανακοίνωση της LEROY MERLIN για το πρόστιμο της ΔΙ.Μ.Ε.Α.
2'

Η ανακοίνωση της εταιρείας LEROY MERLIN

Σε ό,τι αφορά στο πρόστιμο το οποίο επιβλήθηκε από το Υπουργείο Ανάπτυξης κατόπιν ελέγχου της Διυπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου Αγοράς (ΔΙ.Μ.Ε.Α) σε ανενεργή ιστοσελίδα (landing page) του ηλεκτρονικού μας καταστήματος www.leroymerlin.gr για επικαλούμενη πώληση προϊόντων υπό καθεστώς μείωσης τιμής, χωρίς να περιλαμβάνεται η πληροφορία της τιμής πώλησης πριν και μετά την εφαρμογή της μείωσης τιμής, παραθέσαμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και διευκρινίσεις, σύμφωνα με τις οποίες:

Η συγκεκριμένη ιστοσελίδα (landing page), η οποία ανέγραφε «Προσφορές σε όλα τα χρώματα LUXENS της μηχανής χρωμάτων – ΔΩΡΟ ο ΦΠΑ» και στην οποία απεικονίζονται 26 κωδικοί, δεν συνιστούσε ανακοίνωση μείωσης τιμής και επομένως, δεν προκύπτει παραβίαση του άρθρου 78 (2) του ν. 4177/2013.

Πρόκειται για ιστοσελίδα που, όπως συμβαίνει κατά κόρον στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αφορούσε σε συγκεκριμένη καμπάνια και είχε πάψει (προ ετών) να είναι ενεργή αμέσως μετά τη λήξη της. Δεν ήταν καν προσβάσιμη μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα της LEROY MERLIN. Έμεινε στο αρχείο των παγκόσμιων μηχανών αναζήτησης, με μηδενική επισκεψιμότητα (όπως προκύπτει από στοιχεία της Google), μαζί με χιλιάδες τέτοιες ανενεργές καμπάνιες, οι οποίες έχουν λήξει. Επισημαίνεται επίσης, πως οι αναγραφόμενοι 26 κωδικοί δεν πωλούνται (και ουδέποτε πωλούνταν) μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρείας, καθώς αφορούν «χρώματα μηχανής», τα οποία δημιουργούνται επιτόπου στα φυσικά καταστήματα LEROY MERLIN, στα μέτρα κάθε πελάτη.

Με αυτά τα δεδομένα, η εταιρεία μας έχει ήδη προβεί στην άσκηση των προβλεπόμενων ένδικων μέσων αμφισβητώντας τη νομική και ουσιαστική βασιμότητα του προστίμου.

Αυτό που προέχει για τη LEROY MERLIN -πέρα φυσικά από την άρση της παρανόησης αυτής που οδήγησε σε άνευ λόγου επιβολή προστίμου- είναι να προσεγγίζει τη σχέση της με τους καταναλωτές της με απόλυτη διαφάνεια και ακεραιότητα, πάντα στο πλαίσιο του νόμου και της ηθικής. Η εταιρεία έχει οικοδομήσει ένα ισχυρότατο πλέγμα εμπιστοσύνης, το οποίο λειτουργεί ανταποδοτικά με τους πελάτες και τους 1400 εργαζόμενους και εργαζόμενες σε αυτήν, σε Ελλάδα και Κύπρο.

Η LEROY MERLIN παραμένει πιστή στη δέσμευσή της να συνεχίσει να καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια, για να αντιμετωπίζει το σημαντικό θέμα του αυξημένου κόστους ζωής και να βρίσκεται καθημερινά δίπλα στους καταναλωτές παρέχοντας τα προϊόντα της στις καλύτερες δυνατές τιμές.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή