Κρήτη: Στο νοσοκομείο κρατούμενος που κατανάλωσε χλωρίνη μέσα στο Αστυνομικό Μέγαρο
Σε συναγερμό τέθηκαν οι αστυνομικές αρχές των Χανίων το μεσημέρι της Δευτέρας, έπειτα από ένα σοβαρό περιστατικό που σημειώθηκε εντός του Αστυνομικού Μεγάρου.
Snapshot
- Ένας κρατούμενος στο Αστυνομικό Μέγαρο Χανίων κατανάλωσε χλωρίνη το μεσημέρι της Δευτέρας.
- Το περιστατικό προκάλεσε συναγερμό στις αστυνομικές αρχές της περιοχής.
- Ο άνδρας μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για ιατρική φροντίδα.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρουν οι πληροφορίες, ένας άνδρας ο οποίος βρισκόταν υπό κράτηση κατανάλωσε ποσότητα χλωρίνης.
Διαβάστε περισσότερα στο daynight
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή