«Είμαι Ελληνίδα και θέλω να επιστρέψω στη Γη μου!» (vid)
Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε τους ξένους αλλά και τους Έλληνες τουρίστες στην Ερμιόνη, όταν βρέθηκαν στο ξενοδοχείο όπου είχαν κλείσει για να περάσουν τις ολιγοήμερες διακοπές τους.
Καρυάτιδες που βρίσκονται στο Βρετανικό Μουσείο «κοσμούσαν» μία αφίσα που βρισκόταν στην είσοδο του ξενοδοχείου!
Το μήνυμα ήταν το παρακάτω:
«Είμαι Ελληνίδα και θέλω να γυρίσω στη Γη μου!»
Πρόκειται για ένα κίνημα επιστροφής των ελληνικών αρχαιοτήτων, που βρίσκονται σε μουσεία του εξωτερικού, στην πατρίδα που τις δημιούργησε.
Την ιδέα είχε ο φωτογράφος και μουσικός, Άρης Καλογερόπουλος .
Χωρίς στήριξη ξεκίνησε μία μεγάλη καμπάνια για την επιστροφή των κλεμμένων θησαυρών της Ακρόπολης.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
08:54
∙
ANNOUNCEMENTS
Θραύσματα και μέλλοντα: σύγχρονες συναντήσεις με την Κλασική Αρχαιολογία
08:18
∙
WHAT THE FACT
Οι επιστήμονες προβλέπουν πώς θα τελειώσει ο κόσμος – Και δεν θα ευθύνεται ο Ήλιος
08:18
∙
WHAT THE FACT