Θεσσαλονίκη: Διαμαρτυρία πολιτών στη ΔΕΗ
Παράσταση διαμαρτυρίας έξω από τα γραφεία της ΔΕΗ στην οδό Αισώπου πραγματοποίησε η Επιτροπή Δράσης Δυτικών Συνοικιών διεκδικώντας επανασύνδεση του κομμένου ρεύματος σε νοικοκυριά, κατάργηση των προστίμων, πάγωμα χρεών, μείωση των τιμολογίων, κ.α.
Οι διαδηλωτές εξέφρασαν τα αιτήματά τους και στη διεύθυνση του τοπικού καταστήματος της ΔΕΗ και στη συνέχεια διένειμαν έντυπα σε υπαλλήλους της ΔΕΗ και σε διερχόμενους και αποχώρησαν.
Διαβάστε επίσης:
Επιβάρυνση 50 λεπτών σε όλους για να δοθεί ρεύμα στους αδύναμους
Μανιάτης: Οι Δήμοι να εντοπίσουν αυτούς που έχουν ανάγκη δωρεάν ρεύμα
Οι επανασυνδέσεις θα στοιχίσουν 50 λεπτά στους υπόλοιπους καταναλωτές
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
18:40
∙
WHAT THE FACT
Αυτή είναι η παραλία όπου άνδρες και γυναίκες κολυμπούν με έναν τοίχο ανάμεσά τους
18:16
∙
WHAT THE FACT
Πήγε για χαλαρό μπάνιο στην παραλία και κόλλησε με το αυτοκίνητο στην άμμο - Βίντεο
18:16
∙
WHAT THE FACT