Κατάληψη στο νοσοκομείο Γ. Γεννηματάς
Σε κατάληψη του νοσοκομείου Γ. Γεννηματάς επί της Λ. Μεσογείων προχώρησαν γιατροί...
Σε κατάληψη του νοσοκομείου Γ. Γεννηματάς επί της Λ. Μεσογείων προχώρησαν γιατροί, νοσηλευτές και διοικητικό προσωπικό, οι οποίοι διαμαρτύρονται για το ενιαίο μισθολόγιο και την εργασιακή εφεδρεία.
Να σημειωθεί ότι, λόγω της κινητοποίησης, εξυπηρετούνται μόνο τα επείγοντα περιστατικά.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
08:54
∙
ANNOUNCEMENTS
Θραύσματα και μέλλοντα: σύγχρονες συναντήσεις με την Κλασική Αρχαιολογία
08:18
∙
WHAT THE FACT
Οι επιστήμονες προβλέπουν πώς θα τελειώσει ο κόσμος – Και δεν θα ευθύνεται ο Ήλιος
08:18
∙
WHAT THE FACT