Τρίωρη κατάληψη των δημαρχείων όλης της χώρας
Σε συμβολική κατάληψη όλων των δημαρχείων της χώρας προχωρούν σήμερα, από τις 10:00 το πρωί έως τη μία το μεσημέρι, οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Η ΠΟΕ - ΟΤΑ καλεί τους εργαζόμενους σε γενικές συνελεύσεις, προκειμένου να ενημερωθούν για τα «νέα βάρβαρα μέτρα της συγκυβέρνησης και της τρόικας και να προετοιμασθεί η συμμετοχή στις επερχόμενες κινητοποιήσεις».
Σε ανακοίνωσή της η ΠΟΕ - ΟΤΑ επισημαίνει πως η ενημέρωση για τα νέα μέτρα αφορά όχι μόνο τους εργαζόμενους στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, αλλά και άνεργους, συνταξιούχους, νέους, μικροεπαγγελματίες και κάθε κοινωνική ομάδα «που πλήττεται από την πολιτική των μνημονίων».
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
08:54
∙
ANNOUNCEMENTS
Θραύσματα και μέλλοντα: σύγχρονες συναντήσεις με την Κλασική Αρχαιολογία
08:18
∙
WHAT THE FACT
Οι επιστήμονες προβλέπουν πώς θα τελειώσει ο κόσμος – Και δεν θα ευθύνεται ο Ήλιος
08:18
∙
WHAT THE FACT