Χάρβαρντ: Επιστήμονες ισχυρίζονται ότι ανακάλυψαν απομεινάρια UFO - Οι περίεργες σφαίρες

Χάρβαρντ: Επιστήμονες ισχυρίζονται ότι ανακάλυψαν απομεινάρια UFO -  Οι περίεργες σφαίρες

Οι περίεργες σφαίρες που βρέθηκαν δεν μοιάζουν με κανέναν μετεωρίτη ή αστεροειδή που είναι γνωστός στον άνθρωπο

Μικροσκοπικά μεταλλικά θραύσματα που ανακτήθηκαν από ένα διαστρικό αντικείμενο που συνετρίβη στον Ειρηνικό Ωκεανό φαίνονται είναι «τεχνητής προέλευσης», λένε επιστήμονες.

Σύμφωνα με την Daily Mail, δύο καθηγητές του Χάρβαρντ ανακάλυψαν 50 σιδερένιες σφαίρες αφού εντόπισε το αντικείμενο, το οποίο αργότερα ονόμασαν IM1, στα ανοικτά των ακτών της Παπούα Νέας Γουινέας την περασμένη εβδομάδα ως μέρος μιας υποβρύχιας αποστολής έρευνας αξίας 1,5 εκατομμυρίου δολαρίων.

Νέα εργαστηριακή ανάλυση των μεταλλικών σφαιρών αποκαλύπτει ότι έχουν ανώμαλη επιφάνεια και είναι ισχυρότερες στην συνοχή τους από κάθε παρατηρούμενο μετεωρίτη που παράγεται από τη φύση, σύμφωνα με τον καθηγητή Avi Loeb, πρώην πρόεδρο του τμήματος αστρονομίας του Χάρβαρντ που ηγήθηκε της έρευνας.

Ο καθηγητής Loeb - ο οποίος έχει ονομαστεί «ο κυνηγός εξωγήινων του Χάρβαρντ» - είπε στην DailyMail.com: «Αυτή η σύνθεση είναι ανώμαλη σε σύγκριση με τα ανθρωπογενή κράματα, τους γνωστούς αστεροειδείς και τις γνωστές αστροφυσικές πηγές».

Οι καθηγητές του Χάρβαρντ λένε ότι τα νέα τους ευρήματα υποστηρίζουν την πιθανότητα ότι το IM1 ήταν «τεχνητής προέλευσης» και δεν αποκλείουν ακόμα και το γεγονός να είναι μέρος ενός «διαστημικού σκάφους» κατασκευασμένο από εξωγήινους.

Το IM1 άντεξε τέσσερις φορές την πίεση που θα κατέστρεφε συνήθως έναν συνηθισμένο μετεωρίτη σιδήρου-μετάλλου - καθώς περνούσε μέσα από την ατμόσφαιρα της Γης με 100.215 μίλια την ώρα.