Νέα επίθεση ανταρτών στη Νιγηρία
Οι αντάρτες του MEND ανακοίνωσαν σήμερα πως επιτέθηκαν και κατέστρεψαν αγωγό πετρελαίου που τροφοδοτεί διυλιστήριο στο Δέλτα...
Οι αντάρτες του MEND ανακοίνωσαν σήμερα πως επιτέθηκαν και κατέστρεψαν αγωγό πετρελαίου που τροφοδοτεί διυλιστήριο στο Δέλτα του Νίγηρα.
Την Κυριακή, 21 Νοεμβρίου περίπου στις 02:00 (τοπική ώρα) μαχητές του Κινήματος για την Απελευθέρωση του Δέλτα του Νίγηρα (MEND) επιτέθηκαν και κατέστρεψαν τη βασική γραμμή τροφοδοσίας του διυλιστηρίου Ομπίντι", επισημαίνει η οργάνωση σε ηλεκτρονική της ανακοίνωση.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή