MEDIA

GNTM: Το Twitter πήρε θέση για την «εν πλω» δοκιμασία

GNTM: Το Twitter πήρε θέση για την «εν πλω» δοκιμασία

GNTM: Νέα δοκιμασία «εν πλω» για τις διαγωνιζόμενες - Το Twitter διασκέδασε και δίκασε για ακόμα ένα βράδυ

Το GNTM σχολιάστηκε αρκετά για ακόμα ένα επεισόδιο από τους χρήστες του Twitter, οι οποίοι χωρίστηκαν στα δύο. Σε αυτούς που διαφωνούσαν με την κριτική επιτροπή και σε εκείνους που διασκέδασαν με το νέο «δροσερό» concept.

Το βράδυ της Τρίτης 15/11 είδαμε μια φωτογράφηση με θέμα «Εν πλώ» για την καμπάνια Malfy Gin, σε τρία διαφορετικά σημεία ενός ονειρεμένου ιστιοπλοϊκού.

Για κάποιες το concept φάνηκε διασκεδαστικό για άλλες πάλι που το πήραν πιο σοβαρά.... στο τέλος καταρρακώθηκαν. Η ανατροπή ήρθε για ακόμα ένα βράδυ στο πλατό αποχώρησης, όπου η Κάτια ήταν το Golden Pass, δεν έφτασε όσο ψηλά πίστευαν οι κριτές ότι θα πάει.

Το Twitter γέλασε και δίκασε για ακόμα ένα βράδυ.