MEDIA

Τηλεθέαση: «Σασμό» ή «Survivor All Star» προτίμησε το κοινό;

Τηλεθέαση: «Σασμό» ή «Survivor All Star» προτίμησε το κοινό;

Τα προγράμματα ρίχνονται στην αρένα της τηλεθέασης και ένας αναδεικνύεται νικητής!

Η μάχη στην prime time αποδεικνύεται σκληρή, καθώς όλα τα κανάλια με τα πιο δυνατά τους προγράμματα είναι αποφασισμένα να βρεθούν στην κορυφή. Από τη μία σειρές με συνταρακτικές εξελίξεις, από την άλλη ριάλιτι με ίντριγκες και ιστορίες ζωής.

Το βράδυ της Τρίτης, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, η παραγωγή μυθοπλασίας «Σασμός» σημείωσε 22,8% στο σύνολο και 20,5% στους τηλεθεατές 18-54. Το «Survivor All Star» βρέθηκε να κάνει 19,8% και 20,4%, αντίστοιχα. Το ριάλιτι επιβίωσης φαίνεται ότι έχει αποκτήσει ένα δικό του σταθερό κοινό το οποίο παρακολουθεί πιστά τα όσα συμβαίνουν στον Άγιο Δομίνικο.

Τα σίριαλ του MEGA άγγιξαν επίσης υψηλά ποσοστά. Τα μηχανάκια της Nielsen έδειξαν για τη «Γη της Ελιάς» 21,6% στο σύνολο και 14,8% στο δυναμικό κοινό, ενώ για το «Μαύρο Ρόδο» 19,6% και 15,2% αντίστοιχα.

Ο διαγωνισμός μαγειρικής του STAR έκανε 10,2% στο σύνολο και 14,1% στους τηλεθεατές 18-54. Να σημειωθεί ότι, από αυτή την εβδομάδα, το «MasterChef» θα προβάλλεται και το βράδυ της Παρασκευής με τον ανταγωνισμό να μεγαλώνει.

Όσον αφορά στις σειρές του ΑΝΤ1; Η κωμωδία «Ποιος Παπαδόπουλος;» έκανε 6,3% στο σύνολο και 7,5% στο δυναμικό κοινό ενώ η παραγωγή «Παγιδευμένοι» 12,6% στο σύνολο και 13,4% στο δυναμικό κοινό.

Αύριο αναμένεται και η πρεμιέρα του νέου σόου του καναλιού του Αμαρουσίου, «Dragon’s Den» με τον Σάκη Τανιμανίδη. Με αυτόν τον τρόπο ολοκληρώνονται οι αφίξεις των προγραμμάτων στη βραδινή ζώνη.

Στη ζώνη των 20.00, «Ο Παράδεισος των Κυριών» σημείωσε 21,3% στο σύνολο και 16,9% στο δυναμικό κοινό. Την ίδια στιγμή, οι «Ράδιο Αρβύλα» έκαναν 15,3% στο σύνολο και 21,4% στους τηλεθεατές 18-54.

Στην late night ζώνη, είδαμε την πρεμιέρα της εκπομπής «Έλεος» στο MEGA. Αννίτα Πάνια και Ηλίας Ψινάκης υποδέχτηκαν το κοινό και το τελευταίο χάρισε 13,3% στο σύνολο και 12,4% στο δυναμικό κοινό στο καινούργιο πρότζεκτ. Το «The 2night show» στον ΑΝΤ1 σημείωσε 7,9% στο σύνολο και 7% στο δυναμικό κοινό. Το «Κέντρο» στην ΕΡΤ1 έκανε 3,2% και 1,9% αντίστοιχα.