ΕΡΤ: Διεκόπη το δορυφορικό σήμα
Η εταιρεία που μετέδιδε το δορυφορικό σήμα της ΕΡΤ, μέσω EBU, διέκοψε την παροχή σήματος, έπειτα από αίτημα του Έλληνα πρέσβη στο Ισραήλ.
Αυτή η ανακοίνωση δημοσιεύτηκε στο Twitter, στον λογαριασμό @ErtSocial.
Αναλυτικά το μήνυμα ανέφερε:
«Διέκοψε την παροχή σήματος η εταιρία που μετέδιδε το δορυφορικό σήμα της ΕΡΤ μέσω της EBU -και η οποία εδρεύει στο Ισραήλ- έπειτα από αίτημα του πρέσβη της Ελλάδας στο Ισραήλ.»

Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
09:23
∙
WHAT THE FACT
Αυτή είναι η πιο «πράσινη» πόλη του πλανήτη – Η καθημερινότητα μοιάζει με… διακοπές
09:23
∙
WHAT THE FACT