MEDIA

Αιτία «πολέμου» η σκέψη για επιβολή αγγελιόσημου στο διαδίκτυο

Αιτία «πολέμου» η σκέψη για επιβολή αγγελιόσημου στο διαδίκτυο
Η άθλια λυκοσυμμαχία των κυβερνώντων με μερίδα συνδικαλιστών του Τύπου δεν έχει προηγούμενο.Τις τελευταίες ημέρες με αφορμή το νέο ασφαλιστικό νομοσχέδιο που είναι υπό κατάρτιση, κύκλοι του Μεγάρου Μαξίμου που βρίσκονται σε αγαστή και υπόγεια συνεργασία με διάφορους εργατοπατέρες της ενημέρωσης επιχειρούν να διαλύσουν οποιαδήποτε μορφής υγιούς επιχειρηματικότητας έχει απομείνει στον τόπο.

ΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΚΙΝΟΥΝ ΣΕΝΑΡΙΑ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΝΕΟΥ ΦΟΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ; «ΦΙΜΩΤΡΟ» ΣΤΟ ΑΓΑΘΟ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝ.ΕΛ. - ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΥΝΗΓΗΣΟΥΝ ΤΑ ΘΑΛΑΣΣΟΔΑΝΕΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ ΔΙΑΛΥΟΥΝ ΤΗΝ ΥΓΙΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Κρατικοδίαιτοι συνδικαλιστές του Τύπου που στο παρελθόν υπηρέτησαν τα γνωστά συγκροτήματα Τύπου που ανεβοκατέβαζαν κυβερνήσεις και λάμβαναν αστρονομικά θαλασσοδάνεια εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ χωρίς καμία εγγύηση, προσπαθούν τώρα να μεταφέρουν το ίδιο «απόστημα» - που έστειλε τις φυλλάδες τους στην οικονομική καταστροφή – στο διαδίκτυο.

Όπως σας επισημάναμε, σε αγαστή συνεργασία με τους «εγκεφάλους» του Μεγάρου Μαξίμου αναζητούν τρόπο να ελέγξουν την ελεύθερη και απρόσκοπτη ενημέρωση του ελληνικού λαού. Αυτός είναι ο βασικός τους στόχος και για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο ετοιμάζουν ειδικές ρυθμίσεις οικονομικού και όχι μόνο περιεχομένου προκειμένου όλα τα ΜΜΕ να βρίσκονται υπό τον έλεγχο του κράτους – σοβιέτ.

Μετά το νόμο που ετοιμάζουν για το μητρώο του διαδικτύου για τον οποίο σας έχουμε ήδη ενημερώσει με σχετικό ρεπορτάζ από το Newsbomb.gr (ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ), η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ επιθυμεί να μεταφέρει το περίφημο φόρο του «αγγελιοσήμου» και στο διαδίκτυο, κίνηση που θα επιφέρει τελειωτικό χτύπημα στα μέσα ενημέρωσης που δραστηριοποιούνται στο Ιντερνετ και ζουν αποκλειστικά και μόνο από τις διαφημίσεις, χωρίς να «πουλάνε» δημόσια έργα, όπως έκαναν στο παρελθόν οι εφημερίδες και τα συγκροτήματα των διαφόρων «εργολάβων» της ενημέρωσης.

Άπαντες γνωρίζουν πώς και μόνο η σκέψη περί μεταφοράς ενός τέτοιου φόρου της τάξης του 20% στο διαδίκτυο θα προκαλέσει τεράστια απορρύθμιση στη διαφημιστική αγορά και θα συντρίψει στην κυριολεξία τα σοβαρά ενημερωτικά sites που συνεχίζουν ακάματα να προσφέρουν χιλιάδες θέσεις εργασίας (με απολύτως νόμιμο τρόπο) και να υπηρετούν το αγαθό της ενημέρωσης αποκαλύπτοντας τα κακώς κείμενα και ελέγχοντας την εκτελεστική εξουσία ως οφείλουν βάση του Συντάγματος.

Αντί λοιπόν η κυβερνώσα αριστερά να ελέγξει και να φέρει πίσω στα δημόσια ταμεία και στις τράπεζες τα δισεκατομμύρια και τα θαλασσοδάνεια που έφαγαν με δέκα κουτάλες οι ψευτοεκδότες της μεταπολίτευσης, θέλουν να διαλύσουν και τους τελευταίους εναπομείναντες σοβαρούς επιχειρηματίες που επένδυσαν στο διαδίκτυο χωρίς να χρωστούν και χωρίς να έχουν λάβει ούτε ένα ευρώ από επιδοτήσεις της κομπίνας και από μαϊμού δάνεια χωρίς εγγυήσεις.

Ο κ. Τσίπρας και οι σύμβουλοί βάζουν στην ίδια μοίρα τους αεριτζήδες – εκδότες που μεγαλούργησαν επί ΠΑΣΟΚ και ΝΔ χωρίς να βάλουν ούτε σέντ από την τσέπη τους με τους νέους επιχειρηματίες που επένδυσαν τις προσωπικές τους περιουσίες και λειτουργούν τα μέσα ενημέρωσης που διαθέτουν ως σοβαρές επιχειρήσεις και όχι ως «παράγκες» άλλων εποχών.

Μια τέτοια κίνηση επιβολής φόρου στη διαφήμιση σε μια χώρα που ήδη βάλλεται από 7 χρόνια ύφεσης με capital controls συνιστά μέγιστη πολιτική κουτοπονηριά που θυμίζει άλλες εποχές...

Καλό θα είναι να γνωρίζουν τόσο ο κ. Τσίπρας, όσο και ο συνέταιρός του ο κ. Καμμένος ότι ζούμε στο 2016 και όχι στο 1967, τότε που οι εκδότες υπέγραφαν συνεργασίες με το καθεστώς και οι «εργολάβοι» δημοσίων έργων μεγαλουργούσαν... Και δεν συμφέρει κανέναν από τους δυο να την ανοίξουμε αυτή τη συζήτηση...

Άλλωστε είμαστε μικρή χώρα και γνωριζόμαστε όλοι μεταξύ μας.

Η επιχείρηση φίμωσης της Ελευθερίας του Τύπου και δη του ηλεκτρονικού δεν θα περάσει.

Όσοι απεργάζονται τέτοια σενάρια θα πρέπει να γνωρίζουν ότι μια τέτοια κίνηση θα αποτελέσει casus belli – αιτία πολέμου σε μια ήδη κρίσιμη συγκυρία για την Πατρίδα μας που βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο.

Αν ο κ. Τσίπρας ψάχνει για εσωτερικούς εχθρούς προκειμένου να αλλάξει τη σε βάρος του πολιτική ατζέντα, βρίσκεται σε λάθος δρόμο που οδηγεί σε επικίνδυνες ατραπούς.

Αν πάλι εξακολουθεί να έχει για συμβούλους του διαφόρους, άεργους και άκαπνους κατα συνείδηση συνδικαλιστές της κακιάς ώρας που στο παρελθόν χρημάτισαν κονδυλοφόροι των γνωστών εργολάβων της ενημέρωσης, τότε τον πληροφορούμε πώς όλοι αυτοί οι εργατοπατέρες έκλειναν τις εφημερίδες τη μια μετά την άλλη αδιαφορώντας για τους εκατοντάδες εργαζόμενους που έμεναν στο δρόμο.

Όλοι αυτοί οι «προστάτες των εργαζομένων» πάλεψαν μόνο για τις αργομισθίες τους στα ΜΜΕ που ελέγχει το δημόσιο και η γενική γραμματεία Τύπου. Ή μήπως δεν τα γνωρίζετε;

Και τώρα οι ίδιοι άνθρωποι, δήθεν δημοσιογράφοι, αφισοκολλητές της διανοουμενίστικης αριστεράς, είναι πρώτης τάξεως προπαγανδιστές για την παραμονή των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ στην εξουσία.

Αν θέλετε να σας τα θυμίσουμε με ονόματα και διευθύνσεις κανένα πρόβλημα.

Εδώ είμαστε και θα το κάνουμε αν χρειαστεί.

Σχετικές ειδήσεις