ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αγορά κλιματιστικού: Το τεστ των τριών ερωτήσεων που θα σας οδηγήσει στο κατάλληλο

Αγορά κλιματιστικού: Το τεστ των τριών ερωτήσεων που θα σας οδηγήσει στο κατάλληλο

Η επιλογή του κατάλληλου κλιματιστικού για το σπίτι ή το γραφείο αποτελεί μια διαδικασία η οποία αν και φαντάζει εύκολη σε πρώτο στάδιο, καταλήγει να μας προκαλεί συχνά «πονοκέφαλο», ειδικότερα το φετινό, διαφορετικό καλοκαίρι κατά τη διάρκεια του οποίου η ασφάλειά μας έρχεται σε πρώτο πλάνο.

Ποιο brand να επιλέξουμε; Πώς θα βρούμε το κλιματιστικό που ταιριάζει στον χώρο μας και εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες μας; Πώς θα καταφέρουμε να κάνουμε την πλέον ποιοτική και ταυτόχρονα συμφέρουσα επιλογή για το σπίτι μας; Αυτά και αρκετά ακόμη ερωτήματα απασχολούν συχνά έναν εν δυνάμει αγοραστή κλιματιστικού και η αλήθεια είναι ότι με τόσες διαθέσιμες επιλογές και επώνυμα brands, η αγορά κλιματιστικού μπορεί εύκολα να μετατραπεί σε μία χρονοβόρα και κουραστική υπόθεση.

Για όλους τους παραπάνω λόγους, είναι σημαντικό να οργανωθούμε καταλλήλως και να λάβουμε την κατάλληλη ενημέρωση, προτού ξεκινήσουμε το αγοραστικό μας «ταξίδι» για την επιλογή του νέου ή του πρώτου μας κλιματιστικού. Τρία απλά βήματα, μερικά πολύτιμα tips και ο κατάλληλος οδηγός αγοράς, αρκούν για να μας διευκολύνουν και να μας βοηθήσουν να σιγουρευτούμε πως θα κάνουμε τη βέλτιστη επιλογή.

Ιδού πώς θα κάνουμε την αγορά κλιματιστικού «παιχνιδάκι» και θα φτιάξουμε κλίμα, σωστά και με ασφάλεια.

Όταν οι κατάλληλες ερωτήσεις οδηγούν στις καλύτερες λύσεις

Για εκείνους οι οποίοι διερωτώνται τι πρέπει να προσέξουν σε ό,τι αφορά στην αγορά ενός κλιματιστικού, τρεις ερωτήσεις αρκούν για να τους οδηγήσουν πιο κοντά στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Διότι για να επιλέξουμε το κατάλληλο κλιματιστικό, είναι σημαντικό να βασιστούμε -μεταξύ άλλων- στο μέγεθος του χώρου μας, στον όροφο στον οποίο βρίσκεται το σπίτι ή το γραφείο και φυσικά, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε χώρου.

Σίγουρα έχει διαφορά αν ο χώρος στον οποίο θέλουμε να τοποθετήσουμε το κλιματιστικό είναι από 0 έως 20 ή από 35 έως 55 τ.μ. ή αν βρίσκεται στον πρώτο, τον τελευταίο ή έναν ενδιάμεσο όροφο. Ένα «κλικ» στην ιστοσελίδα της MediaMarkt, αρκεί για να κάνουμε το τεστ των τριών ερωτήσεων και να βρούμε το κλιματιστικό που χρειαζόμαστε με βάση τον χώρο μας και ταυτόχρονα, να μελετήσουμε τον πιο σύγχρονο οδηγό αγοράς κλιματιστικού για να ενημερωθούμε για όλες τις νέες τεχνολογίες.

Από την εγγύηση των κορυφαίων brands στη δωρεάν παράδοση

Αφού απαντήσουμε στις κατάλληλες ερωτήσεις και συμβουλευτούμε έναν καλά ενημερωμένο οδηγό αγοράς, είναι σημαντικό να βεβαιωθούμε ότι το κατάστημα από το οποίο θα προμηθευτούμε το κλιματιστικό μας, μάς προσφέρει τη δυνατότητα άμεσης επιλογής και αγοράς ανάμεσα σε πολλές κορυφαίες επώνυμες μάρκες κλιματιστικών -από Toyotomi μέχρι Fujitsu και από Midea έως Inventor, Bosch, Daikin και Juro-Pro. Εξίσου σημαντικό όμως, είναι το να γνωρίζουμε εκ των προτέρων ότι το νέο μας κλιματιστικό θα φτάσει εντελώς δωρεάν στον χώρο μας και φυσικά, ότι θα το εγκαταστήσουν πιστοποιημένοι ψυκτικοί -και θα το κάνουν με απόλυτη ασφάλεια.

Τα τρία αυτά στοιχεία σίγουρα μπορούν να κάνουν τη διαφορά και να διευκολύνουν τόσο τη διαδικασία επιλογής, όσο και την τοποθέτηση ενός κλιματιστικού. Διότι έχει σημασία να μπορεί να μας εγγυηθεί κάποιος για την ασφαλή εγκατάσταση ενός κλιματιστικού στον χώρο μας και φυσικά, την τήρηση όλων των απαραίτητων μέτρων προστασίας και ασφάλειας, όπως τη χρήση μασκών, γαντιών, αντισηπτικών και την τήρηση αποστάσεων -όπως συμβαίνει στην περίπτωση της MediaMarkt. Στα πλεονεκτήματα της αγοράς κλιματιστικού από τη MediaMarkt, μάλιστα, περιλαμβάνεται η επίδειξη σωστής λειτουργίας της συσκευής, καθώς και μια δωροεπιταγή με την ανακύκλωση του παλιού κλιματιστικού.

Είτε πρόκειται για το σπίτι, είτε για το γραφείο, το σίγουρο είναι πως ανάλογα με τον χώρο που θέλουμε να καλύψουμε και φυσικά, τις ξεχωριστές μας ανάγκες, υπάρχει το κατάλληλο κλιματιστικό. Το σημαντικό είναι πως πλέον μπορούμε να έχουμε άμεσα το κλιματιστικό που θέλουμε και μάλιστα, οικονομικά, με απόλυτη ασφάλεια και χωρίς να «πονοκεφαλιάσουμε» ή να κάνουμε μια επιλογή που δεν μας καλύπτει. Όλα αυτά μέσα από τρία απλά βήματα και με τη βοήθεια του κατάλληλου οδηγού αγοράς.