ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Προστασία Καταναλωτή: Ανάπτυξη της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας

Προστασία Καταναλωτή:  Ανάπτυξη της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας

Ομάδα εργασίας δημιουργείται στη γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή για την ενίσχυση της εξωστρέφειας του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Όπως ενημερώνει το υπουργείο Οικονομίας, με σημερινή του ανακοίνωση, έγινε σύσκεψη στη γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή με θέμα την ανάπτυξη της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα. Συμμετείχαν υπηρεσιακοί παράγοντες και εκπρόσωποι του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΣΕΠΕ), του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ).

Ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Αντώνης Παπαδεράκης υπογράμμισε τη σημασία της ενίσχυσης της εξωστρέφειας του ηλεκτρονικού εμπορίου, ιδιαίτερα στα πλαίσια της Στρατηγικής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Ενιαία Ψηφιακή Αγορά. Προς αυτό τον σκοπό, ζήτησε τη συνδρομή και τις απόψεις των παραπάνω φορέων για θέματα όπως η διαμόρφωση του κατάλληλου θεσμικού πλαισίου, η αξιοποίηση των ευρωπαϊκών χρηματοδοτικών εργαλείων και η ανάπτυξη συνεργείων μεταξύ της ελληνικής επιχειρηματικότητας και της δημόσιας διοίκησης.

Οι εκπρόσωποι των φορέων έθεσαν επί τάπητος μια σειρά από θέματα:
- την ανάγκη μείωσης του μεταφορικού κόστους,
- την ανάπτυξη της «ηλεκτρονικής βιτρίνας» και της «ηλεκτρονικής αγοράς» (marketplace),
- την αξιοποίηση των δυνατοτήτων που παρέχουν οι διαδικτυακές πλατφόρμες και
- την καλλιέργεια των αναγκαίων δεξιοτήτων για τους Έλληνες επιχειρηματίες.

Στη βάση αυτών των απόψεων συμφωνήθηκαν τα επόμενα βήματα για την αξιοποίηση των ευκαιριών και την αντιμετώπιση των κινδύνων που παρουσιάζονται σήμερα αναφορικά με την ανάπτυξη της ελληνικής ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας.

Συγκεκριμένα, η γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή θα αναλάβει πρωτοβουλίες για την καταγραφή των σημαντικότερων στρατηγικών στόχων και τη θεσμοθέτηση της συνεργασίας με τους ενδιαφερόμενους φορείς, μέσω της σύστασης ομάδας εργασίας, η οποία θα συμβάλλει στη διαχείριση των παραπάνω θεμάτων. Η αφετηρία για την υλοποίηση αυτού του σχεδιασμού προγραμματίζεται για τις αρχές του 2016, με την πραγματοποίηση ημερίδας υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.

Σχετικές ειδήσεις