«Η αρχή για την κατάλυση της Δημοκρατίας έγινε με την επίταξη»
Για «κατάλυση της Δημοκρατίας» έκανε λόγο η βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων Ραχήλ Μακρή, σχολιάζοντας την επίταξη των εργαζομένων στο Μετρό.
«Σήμερα η αρχή για την κατάλυση της Δημοκρατίας γίνεται με την αντισυνταγματική επίταξη στο μετρό. Ακολουθούν η ΔΕΗ, ο δημόσιος τομέας, οι ΟΤΑ και ό,τι έχουν βάλει στο στόχαστρο οι αλαζόνες συγκυβερνώντες, προκειμένου να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα που υπηρετούν», ανέφερε η κα Μακρή.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
14:52
∙
WHAT THE FACT
«Date–flation»: Γιατί η Gen Z προτιμά τη μοναξιά από ένα ραντεβού των 250 ευρώ
14:30
∙
ANNOUNCEMENTS