Επανεντάχτηκαν στη Ν.Δ. στελέχη της Δημοκρατικής Συμμαχίας
Επανεντάχθηκαν στη Ν.Δ. οι υποψήφιοι βουλευτές Α΄ Θεσσαλονίκης της Δημοκρατικής Συμμαχίας, στις προηγούμενες εκλογές, Πέτρος Ανδρουλάκης, Στέλλα Βασίλογλου, όπως και ο μέχρι πρότινος επικεφαλής της Νομαρχιακής Επιτροπής Α΄ Θεσσαλονίκης της ΔΗ.ΣΥ.
Γιώργος Λεφόπουλος και το μέλος της Προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής της ΔΗ.ΣΥ. στη Θεσσαλονίκη Αστέριος Τσουκαλάς. Τα παραπάνω στελέχη συναντήθηκαν με τον πρόεδρο της Διοικούσας Επιτροπής νομού Θεσσαλονίκης της Ν.Δ., Μηνά Σαμαντζίδη και επισημοποίησαν την επιστροφή τους στο κόμμα.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
07:20
∙
WHAT THE FACT
Πώς ένας διπλός γάμος θα κατέληγε σε τραγωδία λόγω καύσωνα - Κατέρρεαν οι καλεσμένοι
09:12
∙
WHAT THE FACT