ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΤΑΞΙ-κή διαφωνία Κυβέρνησης​-ΝΔ

ΤΑΞΙ-κή διαφωνία Κυβέρνησης​-ΝΔ
Για πλήρη διάλυση της κυβέρνησης κάνει λόγο η ΝΔ με αφορμή το ζήτημα της απελευθέρωσης των ταξί που αναστάτωσε την ελληνική κοινωνία και προξένησε μεγάλη ζημία.

Για πλήρη διάλυση της κυβέρνησης κάνει λόγο η ΝΔ με αφορμή το ζήτημα της απελευθέρωσης των ταξί που αναστάτωσε την ελληνική κοινωνία και προξένησε μεγάλη ζημία στην εικόνα της χώρας αλλά και στον Τουρισμό.

Τα γαλάζια στελέχη κάνουν λόγο για πρωθυπουργό «ανεύθυνο παρατηρητή», χρησιμοποιώντας παράλληλα βαριά φρασεολογία και για τον άλλοτε υπερ-συντονιστή της κυβέρνησης και νυν Υπουργό μεταφορών, Γιάννη Ραγκούση, τον οποίο αποκαλούν «αρχιτέκτονα του χάους».

Η ΝΔ ζητά από την πρώτη στιγμή, την απελευθέρωση του επαγγέλματος με τους κανόνες που ισχύουν σε όλες τις χώρες της Ευρώπης, αν και γνωρίζει πως δεν υπάρχει καμία ευρωπαϊκή Οδηγία που να καθορίζει τον τρόπο απελευθέρωσης, αντίθετα το κάθε κράτος θεσμοθετεί το δικό του τρόπο λειτουργίας των ΤΑΞΙ.

Ωστόσο εκτιμά πως η ανεξέλεγκτη απελευθέρωση στην οποία επιμένει ο Γιάννης Ραγκούσης –παρά τον διχασμό του ΠΑΣΟΚ και τον διαφαινόμενο πράσινο εμφύλιο- δημιουργεί προβλήματα περιβαλλοντικά, κυκλοφοριακά, δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας καρτέλ αφού ελάχιστες μεγάλες εταιρείες θα μπορούν να ελέγχουν την αγορά, προσλαμβάνοντας οδηγούς με χαμηλές αμοιβές, δημιουργεί νέα γενιά υπερχρεωμένων ανέργων και απαξιώνει οικονομικά τους ήδη υπάρχοντες αυτοκινητιστές .

Οι γαλάζιες θέσεις

Η αξιωματική αντιπολίτευση υποστηρίζει μάλιστα πως δεν χαϊδεύει τα αυτιά των αυτοκινητιστών, όπως της έχουν χρεώσει το τελευταίο διάστημα, αφού στηρίζει την απελευθέρωση του επαγγέλματος, όμως ως υπεύθυνη –όπως λένε από τη ΝΔ - παράταξη ζητά συγκεκριμένους κανόνες όπως υπάρχουν σε όλες τις χώρες της Ε.Ε..

Οι «γαλάζιες προϋποθέσεις» συνοψίζονται στα

Πληθυσμιακά κριτήρια, που υπάρχουν σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Τοπικά κριτήρια για τα περιφερειακά ΤΑΞΙ, ανά Νομό, αναλόγως αν πρόκειται για τουριστικός, βιομηχανικός, αγροτικός κ.λπ.

Αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών από τα ΤΑΞΙ με τη θεσμοθέτηση νέου κανονισμού λειτουργίας, ώστε να οριοθετηθεί το έργο τους και να παρέχουν υπηρεσίες υψηλού επιπέδου.

Θεσμοθέτηση οικονομικών παραμέτρων για την αγοραπωλησία των αδειών ΤΑΞΙ με τον καθορισμό αντικειμενικών αξιών, την φορολόγηση των μεταβιβάσεων κ.ο.κ.

Οι συνεργάτες του Αντώνη Σαμαρά σημειώνουν μάλιστα πως η αναγκαιότητα των προτάσεων του είναι αυταπόδεικτη αφού η υπερπληθώρα των ταξί φαίνεται από τον ελάχιστο χρόνο παραμονής που απαιτείται σήμερα για να εντοπίσει και να εξυπηρετηθεί κανείς από έναν οδηγό ταξί.

Τονίζουν παράλληλα πως δεν εκπλήσσονται από την ασυνέπεια της κυβέρνησης αφού ουδέποτε είχαν ενημερωθεί επισήμως, ούτε για το περιεχόμενο του Προεδρικού Διατάγματος Ρέππα.

Ωστόσο προσθέτουν πως με βάση τα όσα είχαν δημοσιοποιηθεί από την πλευρά της Ομοσπονδίας των οδηγών ταξί, με εκείνες τις παρεμβάσεις υπήρχε σημείο σύγκλισης αν και απαιτούνταν σημαντικές βελτιώσεις ιδίως ως προς τους κανόνες που πρέπει να ισχύουν για τα ΤΑΞΙ της Περιφέρειας.