Απεργούν την Τετάρτη οι νοσοκομειακοί γιατροί Αθήνας - Πειραιά
Τη συμμετοχή τους στην 24ωρη απεργία που έχει κηρύξει η ΑΔΕΔΥ για αύριο Τετάρτη ανακοίνωσε η Ένωση Ιατρών Νοσοκομείων Αθήνας και Πειραιά (ΕΙΝΑΠ).
Η ΕΙΝΑΠ καλεί τους νοσοκομειακούς γιατρούς σε μαζική συμμετοχή στην κινητοποίηση ενάντια στις διαθεσιμότητες και απολύσεις στο Δημόσιο.
Διαβάστε επίσης:
Χαμός με τα εκατοντάδες λάθη στο νέο δελτίο τιμών φαρμάκων
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
08:54
∙
ANNOUNCEMENTS
Θραύσματα και μέλλοντα: σύγχρονες συναντήσεις με την Κλασική Αρχαιολογία
08:18
∙
WHAT THE FACT