ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Τα τρίκυκλα επιστρέφουν ως ηλεκτρικά;

Τα τρίκυκλα επιστρέφουν ως ηλεκτρικά;

Πριν από μερικές δεκαετίες ήταν φτηνά εργαλεία δουλειάς. Στο μέλλον θα είναι φιλικά προς το περιβάλλον μέσα διανομής στις πόλεις.

Του Γιάννη Σκουφή

Τα τρίκυκλα χαρακτήρισαν μια ολόκληρη εποχή, στην οποία η Ελλάδα προσπαθούσε να βγει από τη φτώχεια και την ανέχεια και το χαρακτηριστικό τους ήταν η απλή κατασκευή και το χαμηλό κόστος.

Η απλή κατασκευή θα χαρακτηρίζει και τους σύγχρονους απογόνους τους, σαν το Ari 345, που έχει σχεδιαστεί για διανομές ή για όχημα τεχνικών υπηρεσιών μέσα στην πόλη. Είναι διαθέσιμο είτε με κλειστή υπερκατασκευή είτε με καρότσα -ανατρεπόμενη μάλιστα- το μέγιστο μήκος της οποίας φτάνει τα 1,55 μέτρα. Έτσι μπορεί να μεταφέρει ακόμα και μια ευρω- παλέτα, ενώ το ωφέλιμο φορτίο του φτάνει μέχρι και τα 325 κιλά.

Ο ηλεκτροκινητήρας του Ari 345 αποδίδει 3 kW -λίγο περισσότερο από 4 ίππους δηλαδή- και τροφοδοτείται από μια μπαταρία μολύβου ενεργειακής χωρητικότητας 3,24 kWh, που φορτίζει μέσα σε 5 με 6 ώρες και εξασφαλίζει αυτονομία της τάξης των 55 χιλιομέτρων. Η ύπαρξη και δεύτερης συστοιχίας αυξάνει την αυτονομία στα 100 χιλιόμετρα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει μέχρι και τα 45 χλμ./ ώρα.

Το Ari 345 έχει θέση μόνο για τον οδηγό του, για τον οποίο υπάρχει ζώνη ασφαλείας τριών σημείων, ενώ υπάρχει κάμερα οπισθοπορείας(!) αλλά και ραδιόφωνο με Bluetooth και θύρα USB.

Οι τιμές του Ari 345 προ φόρων ξεκινούν από 5.995 ευρώ για την ανοιχτή έκδοσή του και από 6.395 ευρώ για την κλειστή.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr

Διαβάστε επίσης:

Κορονοϊός: Στα ύψη η διασπορά σε όλη την Ελλάδα - Συναγερμός για τα κρούσματα σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη