ΠΑΙΔΕΙΑ

Πανελλήνιες 2022: Οι απαντήσεις σε Λατινικά, Χημεία και Πληροφορική

Πανελλήνιες 2022: απαντήσεις Λατινικά, Χημεία, Πληροφορική
Πανελλήνιες Εξετάσεις 2022: Δείτε τις απαντήσεις σε Λατινικά, Χημεία, Πληροφορική
Intime News

Πανελλήνιες 2022: Στα Λατινικά, τη Χημεία και την Πληροφορική εξετάστηκαν σήμερα, Τετάρτη 8 Ιουνίου, οι υποψήφιοι των Πανελληνίων 2022 - Δείτε τα θέματα και τις απαντήσεις στο Newsbomb.gr

Μια ακόμη δοκιμασία των Πανελλήνιων εξετάσεων 2022, για τους υποψήφιους από τα ΓΕΛ, φτάνει στο τέλος της, σήμερα Τετάρτη 8 Ιουνίου.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα των Πανελλαδικών 2022, αύριο Πέμπτη οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ εξετάζονται σε Ηλεκτροτεχνία 2, Αρχιτεκτονικό Σχέδιο, Ναυτικό Δίκαιο-Διεθνείς Κανονισμοί στη Ναυτιλία-Εφαρμογές, Ιστορία Σύγχρονης Τέχνης.

Τα θέματα στα Λατινικά

Δείτε τα θέματα στα Λατινικά

Οι απαντήσεις στα Λατινικά

Δείτε τις απαντήσεις στα Λατινικά

Τα θέματα στη Χημεία

Δείτε τα θέματα στη Χημεία

Οι απαντήσεις στη Χημεία

Δείτε τις απαντήσεις στη Χημεία.

Τα θέματα στην Πληροφορική

Δείτε τα θέματα στην Πληροφορική

Οι απαντήσεις στην Πληροφορική

Δείτε τις απαντήσεις στην Πληροφορική.

Λατινικά Πανελλήνιες 2022: Βατά τα θέματα

Η επιστροφή των Λατινικών στη ζωή των υποψηφίων της ομάδας προσανατολισμού των Ανθρωπιστικών σπουδών συνοδεύτηκε από εξαιρετικά βατά θέματα που σε καμία περίπτωση δε θα προβλημάτισαν τους προετοιμασμένους υποψηφίους, σύμφωνα με τον Δηλιωρίδη Στέλιο, από τα φροντιστήρια «ΝΕΟ». Αντιθέτως, θα αποτέλεσαν μια ευχάριστη έκπληξη για δυο λόγους:

  • πρώτον ήταν εμφανής η διαφορά δυσκολίας σε σχέση με τα θέματα των Αρχαίων Ελληνικών και
  • δεύτερον οι φετινοί υποψήφιοι είχαν πλήρη άγνοια για το τι να περιμένουν από μια ογκωδέστατη ύλη 35 κειμένων, όλων των γραμματικοσυντακτικών φαινομένων, μιας εισαγωγής γραμμένης με επιτήδευση, ακατάλληλης για εξέταση, και της ετυμολογικής συσχέτισης ελληνικών και λατινικών λέξεων.

Μιας και τα δύο τελευταία εντάχθηκαν ως νέα στοιχεία στην εξέταση του μαθήματος οι μαθητές σίγουρα ανακουφίστηκαν που είδαν τα αντίστοιχα ζητήματα Β1 και Β2 να έχουν τη μορφή κλειστού τύπου(αντιστοίχησης) και να είναι μικρής δυσκολίας.
Όσον αφορά τα δοθέντα κείμενα, έπεσαν το 16, το 36 και το 45 με τους υποψηφίους να καλούνται να μεταφράσουν τα 2 από τα 3.

Όσον αφορά στις ασκήσεις γραμματικής, τη Γ1 που αφορά ουσιαστικά, επίθετα και αντωνυμίες και τη Γ2 που αφορά ρηματικούς τύπους η μορφή των ασκήσεων παραπέμπει στον κλασικό τρόπο εξέτασης του μαθήματος πριν αντικατασταθεί από την Κοινωνιολογία.

Τέλος, οι ασκήσεις συντακτικού, 2 τον αριθμό με 2 υποερωτήματα η καθεμιά ξαφνιάζουν γιατί ποσοτικά είναι ελάχιστες και γι’ αυτό η κατανομή των μονάδων κρίνεται παχυλή έως εξαιρετικά γενναιόδωρη. Κάποιος θα μπορούσε να συνοψίσει τις ασκήσεις σε 15 λέξεις: συντακτική αναγνώριση λέξεων, αναγνώριση μιας δευτερεύουσας, ανάλυση 2 μετοχών και ένας πλάγιος λόγος σε ευθύ. Θεωρώ πως οι υποψήφιοι θα έτριβαν τα μάτια τους αναζητώντας που είναι οι υπόλοιπες ασκήσεις.

Συγκεφαλαιωτικά, τα φετινά θέματα επαναφέρουν με πολύ ομαλό και ανώδυνο τρόπο τα Λατινικά ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα.

Πληροφορική Πανελλήνιες 2022 - Απαιτητικά τα θέματα

Τα θέματα του φετινής εξέτασης στο μάθημα ΑΕΠΠ Πληροφορική κρίνονται απαιτητικά σε σχέση με τα προηγούμενα 2 χρόνια, σύμφωνα με τον Διαλεκτάκη Μάκη, από τα φροντιστήρια «ΝΕΟ».

Ως γνωστό, η εξέταση στο μάθημα Πληροφορικής, περιλαμβάνει θέματα θεωρίας και ασκήσεων ή προβλημάτων κλιμακούμενης δυσκολίας.

Α) Τα θέματα θεωρίας αποτελούνται από ερωτήσεις διαφόρων τύπων με τις οποίες ελέγχονται η γνώση και η κατανόηση της θεωρίας, η κριτική και συγκριτική ικανότητα των υποψηφίων, η ικανότητα αξιοποίησης θεωρητικών γνώσεων για την αξιολόγηση δεδομένων, την εξαγωγή συμπερασμάτων και η δυνατότητα παρουσίασής τους με σωστούς επιστημονικούς όρους και σωστό γραπτό λόγο.

Β) Τα θέματα ασκήσεων ή προβλημάτων στοχεύουν στον έλεγχο της ικανότητας του/της υποψηφίου/ας να χρησιμοποιεί, σε συνδυασμό, γνώσεις ή δεξιότητες που απέκτησαν κατά την εκπαίδευση αυτών για την επίλυσή τους.

Η εξέταση στο ανωτέρω μάθημα περιλαμβάνει ένα (1) θέμα θεωρίας και τρεις (3) ασκήσεις ή προβλήματα, σχετικά με το περιεχόμενο του μαθήματος και τις εφαρμογές του.

Η βαθμολογία προκύπτει κατά 40% από το ΘΕΜΑ_Α της θεωρίας και κατά 60% (3x20%) από τα ΘΕΜΑ_Β ΘΕΜΑ_Γ ΘΕΜΑ_Δ τις ασκήσεις ή τα προβλήματα.

Θέμα Α

Αφορούσε ερωτήσεις θεωρίας σωστού - λάθους... Συλλογή όλων των κεφαλαίων

Α2. αφορούσε ερώτηση ανάπτυξης και σχεδιασμού σε δυαδικό δένδρο αναζήτησης.

Α3. αφορούσε ερώτηση ανάπτυξης σχετικά σε αντικείμενα και σε ορούς αυτών.

Α4. αφορούσε την ανίχνευση λαθών και την αιτιολόγηση αυτών σε ένα πρόγραμμα.

Θέμα Β

στο πρώτο ερώτημα β1 του ίδιου θέματος έχουμε συμπλήρωση κενών σε υποπρόγραμμα συνάρτησης με βάση κάποιο σενάριο.

το δεύτερο ερώτημα β2 αφορούσε κατασκευή διαγράμματος ροής σε τμήμα αλγορίθμου καθώς και μετατροπή από συγκεκριμένη δομή σε αντίστοιχη δομή.

Σε γενικές γραμμές τα συγκεκριμένα ερωτήματα ήταν αναμενόμενα αφού οι εξεταζόμενοι σε τέτοια περίπτωση περίμεναν κάτι σύνθετο.

Οι εξεταζόμενοι και εξεταζόμενες οι οποίοι είχαν άριστη γνώση της θεωρίας και των ασκήσεων που βασίζονται στην θεωρία ότι θα λάβουν το μέγιστο της βαθμολογίας των θεμάτων α και β που αγγίζει το 60/100 του συνόλου της βαθμολογίας που σημαίνει 12 μονάδες στην κλίμακα του 20.

Θέμα Γ και Θέμα Δ

βαρύτητας 20 /100 έκαστο δηλ. 4 μονάδες στην κλίμακα του 20. Και τα δυο αυτά απαιτούσαν προσεκτική ανάγνωση και κατανόηση των ζητουμένων του σεναρίου του προβλήματος ώστε να βρουν τον βέλτιστο δυνατό τρόπο επίλυσης.

Ο βαθμός δυσκολίας του θέματος γ ήταν αρκετά υψηλός και ήθελε ιδιαίτερη προσοχή μίας και είχαμε κατασκευή υποπρογράμματος (συνάρτηση).

Το θέμα δ σε σχέση με το θέμα γ ήταν σχετικά απλό και απαιτούσε γνώση και μεθοδολογία πινάκων.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για τις Πανελλήνιες 2022

Για μία ακόμη χρονιά, το Νewsbomb.gr θα βρίσκεται στο πλευρό των υποψηφίων. Το Νewsbomb.gr, σε συνεργασία με τα φροντιστήρια «ΝEO», θα ενημερώνει έγκυρα και έγκαιρα για τα θέματα των Πανελληνίων 2022 και τις απαντήσεις τους, καθώς και όλες τις εκτιμήσεις για τις Βάσεις 2022, έως ότου ανακοινωθούν.

Νέο Φροντιστήριο: 54 χρόνια επιτυχίες

Ο όμιλος Νέο Φροντιστήριο, ιδρύθηκε το 1968 και σήμερα αριθμεί πάνω από 82 εκπαιδευτικά κέντρα με 600 καθηγητές, 70 συνεργάτες διευθυντές σπουδών κάθε ειδικότητας, πλήρη σειρά εκδόσεων και πλούσιο ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό. Η πλούσια ακαδημαϊκή του παράδοση διατηρείται αναλλοίωτη, αφού οι άνθρωποι του βρίσκονται σε συνεχή εγρήγορση αφουγκραζόμενοι τις νέες εξελίξεις και προκλήσεις της εποχής, κάτι που επιβεβαιώθηκε περίτρανα στην πρόσφατη περιπέτεια της πανδημίας.