«Κήδεψαν» το ταξί στη Σάμο
Στην αίθουσα αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Σάμου εισέβαλαν...
Στην αίθουσα αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Σάμου εισέβαλαν οι ιδιοκτήτες ταξί του νησιού.
Οι ταξιτζήδες κρατούσαν συμβολικά ένα φέρετρο σε ένδειξη διαμαρτυρίας, χωρίς ωστόσο να παρακωλύσουν την ομαλή λειτουργία του αεροδρομίου.
Σχόλια
Trending
Πέθανε ο ηθοποιός Παύλος Κουρτίδης
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή