Δίδυμα μαύρο-άσπρο
Αντί για φαινόμενο έχει καταντήσει συνηθισμένη περίπτωση. Ο Leo και η Hope είναι δύο δίδυμα που γεννήθηκαν με καισαρική τομή...
Αντί για φαινόμενο έχει καταντήσει συνηθισμένη περίπτωση. Ο Leo και η Hope είναι δύο δίδυμα που γεννήθηκαν με καισαρική τομή στη Βρετανία. Κι’ αυτά όμως γεννήθηκαν με διαφορά χρώματος, το αγοράκι μαύρο και το κοριτσάκι λευκό.
Όπως αποκαλύπτει η μητέρα τους, η 21χρονη Shirley Wales, ο γυναικολόγος της της είχε πει ότι θα γεννήσει δίδυμα τα οποία θα είναι αντίθετου φύλου. Για το χρώμα όμως δεν γνώριζε ούτε ο ίδιος.
Το αγοράκι της, ο Leo, γεννήθηκε πρώτος με σκούρο δέρμα, καφέ μάτια και λεπτά μαλλιά και μετά από λίγα λεπτά έκπληκτοι οι γιατροί είδαν την Hope να βγαίνει με λευκό δέρμα, μπλε μάτια και αραιά μαλλιά.
Αν και ο πατέρας των παιδιών-με τον οποίο η μητέρα έχει χωρίσει- είναι λευκός οι επιστήμονες ωστόσο εξηγούν ότι το να γεννηθούν δίδυμα με διαφορετικό χρώμα είναι σπάνιο.
Η μητέρα σε συνέντευξη που έδωσε σε βρετανική εφημερίδα δήλωσε: «Όταν ήμουν έγκυος ήξερα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Ο πατέρας των παιδιών μου είναι δίδυμος οπότε το να αποκτήσω και εγώ δίδυμα το θεωρούσα φυσιολογικό. Όταν μου το επιβεβαίωσε ο γιατρός μου ξετρελάθηκα από τη χαρά μου και ειδικά όταν μου είπε ότι θα είναι ένα αγόρι και ένα κορίτσι»
Η ευτυχισμένη μαμά δήλωσε ότι κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης αστειευόταν με τους φίλους της ότι τα μωρά της θα γεννιόντουσαν με διαφορετικό χρώμα αλλά δεν περίμενε αυτό να γίνει πραγματικότητα.