Βρέθηκε άνδρας απαγχονισμένος στον Εθνικό Κήπο (pics)

Θρίλερ στο Ζάππειο - Εντοπίστηκε το πρωί…

Βόμβα στον ΣΚΑΪ - Παυλόπουλος: «Καταδικάζουμε την προκλητικώς αντιδημοκρατική ενέργεια»

Την απερίφραστη καταδίκη του για τη βομβιστική…

Αθήνα: Έκανε αποδοχή σε ένα «αθώο» αίτημα φιλίας στο Facebook - Ο εφιάλτης μόλις ξεκίνησε...

Έναν απίστευτο εφιάλτη έζησε μία 45χρονη γυναίκα…

Τέλη κυκλοφορίας 2019 - gsis.gr: ΕΔΩ η εκτύπωση από το TAXISnet

Τέλη κυκλοφορίας 2019: Aναρτημένα στο gsis.gr και…

Καιρός: Ισχυρή κακοκαιρία πλησιάζει Αθήνα και Θεσσαλονίκη - Δείτε τους χάρτες (pics)

Καιρός: Νέα σημαντική επιδείνωση αναμένεται να παρουσιάσει…

Βρέθηκαν διαμάντια σε μετεωρίτη από χαμένο... πλανήτη!

Από ένα χαμένο πια πλανήτη του πρώιμου ηλιακού συστήματός μας, προέρχονται τα διαμαντάκια που βρέθηκαν μέσα σε ένα μετεωρίτη που είχε πέσει στη Γη.

Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξαν επιστήμονες που μελέτησαν το μετεωρίτη Αλμαχάτα Σίτα, ο οποίος είχε πέσει στην έρημο Νουβία του Σουδάν το 2008.

Οι ερευνητές από τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ελβετία, με επικεφαλής τον Φαρχάνγκ Ναμπιέι του Εργαστηρίου Επιστήμης της Γης και των Πλανητών του Ινστιτούτου Φυσικής της Ελβετικής Ομοσπονδιακής Πολυτεχνικής Σχολής της Λωζάννης (EPFL), που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό «Nature Communications», χρησιμοποίησαν σύγχρονες επιστημονικές μεθόδους και ηλεκτρονικά μικροσκόπια για να αναλύσουν σε βάθος τον μετεωρίτη.

Μελετώντας τους κρυστάλλους των μικροσκοπικών διαμαντιών που υπήρχαν μέσα στο μετεωρίτη, συμπέραναν ότι πρέπει να σχηματίσθηκαν σε συνθήκες τεραστίων πιέσεων άνω των 20 γιγαπασκάλ.

Αυτές οι πολύ υψηλές πιέσεις δείχνουν ότι τα διαμάντια αρχικά δημιουργήθηκαν μέσα σε ένα πρωτοπλανήτη μεγέθους μεταξύ Ερμή και 'Αρη, ο οποίος υπήρχε κατά τα πρώτα δέκα εκατομμύρια χρόνια του ηλιακού μας συστήματος.

Ο μετεωρίτης του Σουδάν εκτιμάται ότι αποτελεί ένα από τα τελευταία απομεινάρια εκείνου του αρχέγονου προπλάσματος πλανήτη, που πια δεν υπάρχει.

Η ανακάλυψη αποτελεί άλλη μια ένδειξη ότι κατά την αρχική φάση του ηλιακού μας συστήματος υπήρχαν μεγάλοι πρωτοπλανήτες, οι οποίοι μέσα από γιγάντιες συγκρούσεις τύπου «μπιλιάρδου» αποτέλεσαν θεμέλιους λίθους για τη δημιουργία των σημερινών πλανητών.

Οι επιστήμονες υποθέτουν ότι κάποτε το ηλιακό μας σύστημα διέθετε δεκάδες τέτοια σώματα με μέγεθος μεγαλύτερο της Σελήνης και μικρότερο του 'Αρη.