ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πώς η δική μας Sky Express κατάφερε να κάνει τη διαφορά εν μέσω πανδημίας

Πώς η δική μας Sky Express κατάφερε να κάνει τη διαφορά εν μέσω πανδημίας

Αν υπάρχει ένας τομέας που επλήγη περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορονοϊού, αυτός είναι δίχως αμφιβολία ο τομέας του τουρισμού και ακόμη πιο συγκεκριμένα, ο κλάδος των αερομεταφορών.

Ο Covid-19 έβαλε στοπ στα ταξίδια σε παγκόσμιο επίπεδο και έφερε τα πάνω-κάτω στα ταξιδιωτικά σχέδια εκατομμυρίων ανθρώπων. Σίγουρα, λοιπόν, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι εν μέσω πανδημίας, πολλές αεροπορικές εταιρείες κήρυξαν πτώχευση, ενώ ακόμη περισσότερες μείωσαν τον αριθμό των υπαλλήλων τους ή ελαχιστοποίησαν τα δρομολόγιά τους, σε μια προσπάθεια να βγουν από αυτή την πρωτόγνωρη κρίση με τις μικρότερες δυνατές απώλειες.

Εν μέσω της κρίσης του κορονοϊού, ωστόσο, υπήρξαν και κάποιες αεροπορικές εταιρείες οι οποίες κατάφεραν να κάνουν τη διαφορά. Με σωστό προγραμματισμό και ψύχραιμη διαχείριση οι εταιρείες αυτές μπόρεσαν να βγουν δυνατές από την κρίση και να κάνουν ένα δυναμικό ξεκίνημα στη νέα εποχή για τα αεροπορικά ταξίδια, η οποία μόλις ξεκίνησε. Ένα από τα παραδείγματα στον τομέα των αερομεταφορών που ξεχώρισαν την κρίσιμη αυτή περίοδο που βιώσαμε, λοιπόν, είναι η δική μας Sky Express.

Η ευελιξία και οι νέες ανάγκες των ταξιδιωτών σε πρώτο πλάνο

Έχοντας σαν πρωταρχικό στόχο τη διασφάλιση του συνόλου των θέσεων εργασίας αλλά και τη συνέχιση των πτήσεών της, η Sky Express κατάφερε να διατηρήσει όλο αυτό το δύσκολο διάστημα το μεγαλύτερο μέρος του πτητικού της έργου, συνεχίζοντας μάλιστα να συνδέει πολλά νησιά και απομακρυσμένες περιοχές της χώρας με την ελληνική πρωτεύουσα.

Αξίζει απλώς να αναφέρουμε ότι η γνωστή αεροπορική εταιρεία με έδρα την Αθήνα βρέθηκε -και μάλιστα για πρώτη φορά- στην πρώτη 20άδα του Eurocontrol με τις αεροπορικές εταιρείες που εκτελούσαν πτήσεις τον περασμένο Μάρτιο! Και αυτό διότι η Sky Express επέλεξε να συνεχίσει να εξυπηρετεί καθημερινά τους 34 προορισμούς της στο εσωτερικό και έτσι, κατάφερε να διατηρήσει το πτητικό της πλάνο στο 50%!

Εξίσου σημαντικό είναι βέβαια, το γεγονός πως δημιούργησε ευέλικτες υπηρεσίες για να είναι σε διαρκή επικοινωνία με το επιβατικό κοινό, κάτι που αποτελεί και το ζητούμενο στα ταξίδια για το 2020 αλλά και το 2021, σύμφωνα με τα παγκόσμια ταξιδιωτικά trends. Πράγματι, σύμφωνα με έρευνες που πραγματοποιήθηκαν το τελευταίο διάστημα, η ανάγκη των ταξιδιωτών για «flexi bookings», δηλαδή για ευελιξία στις πτήσεις, μεγαλώνει συνεχώς και γίνεται η κυρίαρχη τάξη στην οργάνωση των ταξιδιών. Αυτός είναι ο λόγος που όλο και περισσότερες αεροπορικές εταιρείες παίρνουν την πρωτοβουλία να γίνουν περισσότερο ευέλικτες σε ό,τι αφορά στις υπηρεσίες και τις πολιτικές τους -κάτι που έχει κάνει ήδη η Sky Express. Η συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία, μάλιστα, πήγε ένα βήμα παραπέρα, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο το τηλεφωνικό κέντρο της τόσο με εξοπλισμό, όσο και με προσωπικό, προκειμένου να ανταποκρίνεται άμεσα και αποτελεσματικά στο μεγάλο όγκο των κρίσιμων ζητημάτων που αντιμετώπιζε και συνεχίζει να αντιμετωπίζει.

Όπως ενημερωθήκαμε, μάλιστα, η Sky Express επιστρέφει τώρα στο πλήρες πτητικό της πλάνο με το πρόγραμμα Careplane, που δημιουργεί ένα περιβάλλον ενισχυμένης ταξιδιωτικής φροντίδας και υγειονομικής σιγουριάς και δημιουργεί νέες πρωτοποριακές υπηρεσίες για το επιβατικό κοινό. Ενδεικτικά θα αναφέρουμε την επέκταση του προγράμματος Feel Free και τα πολύ ανταγωνιστικά εισιτήρια για επιχειρηματίες και τουρίστες που θέλουν να φτάσουν στα ελληνικά νησιά, είτε για να προετοιμάσουν τις δραστηριότητές τους, ή για να κάνουν ξέγνοιαστες διακοπές.

Ιδιαίτερα σημαντικό είναι και το γεγονός ότι η εταιρεία αναμένεται να λανσάρει σύντομα μια διαφημιστική καμπάνια στο εξωτερικό για την προβολή της χώρας μας, ενώ σκοπεύει να προσφέρει ανταγωνιστικούς ναύλους και για τους επισκέπτες των επιτρεπόμενων προορισμών εξωτερικού, ώστε να υπάρχει και φέτος σημαντική εισερχόμενη κίνηση.

«Όχι» στις απολύσεις, «ναι» στην προσφορά ευγνωμοσύνης

Τα παραπάνω στοιχεία δεν είναι τα μοναδικά που έκαναν τη δράση της Sky Express τους τελευταίους μήνες να ξεχωρίσει και να μπει κάτω από το μικροσκόπιό μας. Είναι σίγουρα σημαντικό να υπογραμμίσουμε ότι η γνωστή αεροπορική εταιρεία κατόρθωσε να βγει από την κρίση του νέου κορονοϊού και της πανδημίας, έχοντας επιτύχει τον πρωταρχικό της στόχο, δηλαδή τη διασφάλιση του συνόλου των θέσεων εργασίας.

Πιο αναλυτικά, προχωρώντας σε ειλικρινή διάλογο με τους εργαζόμενούς της, έφτασε από κοινού σε λύσεις για το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας και έτσι δεν έγινε καμία απόλυση -ένα πραγματικό επίτευγμα για μία αεροπορική εταιρεία αυτό το διάστημα.

Εξίσου σημαντικό όμως, είναι το γεγονός ότι η Sky Express φρόντισε να δείξει την ευγνωμοσύνη της στους ανθρώπους του Συστήματος Υγείας της χώρας, που πάλεψαν στην «πρώτη γραμμή» με τον φονικό ιό, προσφέροντας όλες τους τις δυνάμεις για την καταπολέμησή του. Τι ακριβώς έκανε; Σε μια μοναδική κίνηση αναγνώρισης του δύσκολου έργου του προσωπικού των ΜΕΘ, προσέφερε δωρεάν εισιτήρια στο σύνολο του προσωπικού των συγκεκριμένων μονάδων σε όλα τα νοσοκομεία της χώρας.

Κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει ακόμη με βεβαιότητα πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα σε ό,τι αφορά στην πανδημία. Το σίγουρο είναι όμως, ότι για τη Sky Express η επόμενη μέρα στα ταξίδια έρχεται μαζί με σημαντική γνώση και εμπειρία, εμπειρία που η εταιρεία απέκτησε μέσα από όλα όσα κλήθηκε να αντιμετωπίσει και να διαχειριστεί από την πρώτη κιόλας στιγμή που ξέσπασε η πανδημία. Για την ώρα, η εταιρεία συνεχίζει να δυναμώνει κάθε μέρα, να παρέχει επιλογές στους επιβάτες εγχώριων πτήσεων και να πετάει κάθε μέρα ψηλότερα!